بسته سلامت

مضرات راه رفتن با شکم خالی

پوکی استخوان به بیماری خاموش مشهور است ‌از جمله منابع طبیعی برای پیشگیری از آن می­ توان سبزیجات برگ سبز مانند اسفناج و کاهو را نام برد، که موجب بهبود عملکرد سلول­های استخوان‌­ساز و افزایش جریان خون استخوانی و نیز کاهش عملکرد سلول­های تخریب­گر استخوان شده و در نتیجه تجمع چربی در حفره مغز استخوان کاهش می‌­یابد و این امر در نهایت منجر به بهبود کیفیت استخوان در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ می ­شود.

سیر با آکنه مبارزه می‌کند

یک حبه سیر ، یکی از بهترین راه‌ها برای مقابله با آکنه‌های سختی است که برای از بین رفتن مقاومت می‌کنند. فقط یک حبه را به نصف بریده و روی ناحیه آسیب دیده بمالید. سیر دارای خواص ضد التهابی است که درد آکنه را کاهش می‌دهد و وجود ماده آلیسین در سیر باعث از بین رفتن باکتری‌هایی می‌شود که منافذ پوست شما را مسدود کرده و باعث ایجاد جوش می‌شود. گر از خارش گلو رنج می‌برید، سیر از بهترین‌ راه‌ها است.

شیره انگور مفید برای فصل سرد

از بهترین زمان‌های استفاده از شیره انگور فصل سرد است، زیرا خواص زیادی در درمان و تسکین بیماری‌های فصل سرما دارد. از خواص شیره انگور اثر ضدالتهابی و نرم کنندگی گلو است که به افرادی که سرفه می‌کنند و دچار التهاب حلق می‌شوند توصیه می‌شود این شیره را با آب ترکیب و غرغره کنند.میزان مواد مغذی موجود در شیره انگور، تا حدودی با انگور تازه برابر است از این رو این ماده غذایی پرکالری‌ترین محسوب می‌شود.

چه کنیم که عرقمان بو ندهد؟

زیر بغلتان را خشک نگه دارید. باکتری ها در نواحی خشک بدن نمی توانند فعالیت کنند. اگر بوی بد بدنتان فقط وقت ورزش کردن بلند می شود، لباس های ورزشی خود را زود به زودتر بشویید. لباس های ورزشی بستر خوبی برای رشد و تکثیر باکتری ها هستند. گاهی بیماری‌های سیستم عصبی، غدد درون‌ریز، بیماری‌های عفونی و سایر بیماری‌های سیستمیک، باعث تعریق بیش از حد می‌شوند. باید به پزشک متخصص پوست مراجعه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت