بسته سلامت

علایم تومور مغزی

علائم تومور مغزی خود را به صورت بیماریهای روزمره مانند سردرد و خستگی درمی‌آورند. هنگام بیدار شدن از خواب هنگامی که فشار داخل جمجمه‌ای ناشی از خوابیدن طولانی‌مدت در رختخواب زیاد است، وجود دارد. این درد بدون توجه به اندازه یا میزان رشد تومور می‌تواند بسیار متفاوت باشد.بیمارانی که کاهش بینایی را تجربه می‌کنند ممکن است اصلاً از آن آگاه نباشند، چه برسد به اینکه آن را با تومور مغزی مرتبط کنند.

مدیریت و درمان حساسیت دارویی

پزشک خود را در جریان حساسیت خود به دارویی خاص و علائمی که تجربه می‌کنید قرار دهید. در مورد داروهای مرتبطی که نباید مصرف کنید با پزشک خود صحبت کنید در مورد داروهایی که می‌توانید به جای داروهای ایجاد کننده‌ی آلرژی جایگزین کنید از پزشک خود مشورت بگیرید. برای اینکه در مواقع اضطراری، حساسیت دارویی شما برای کادر درمان مشخص باشد، دستبندهای مخصوص هشدار به همراه داشته باشید.

مزیت سلامتی برای مصرف منظم بادام

بر خلاف باورهای رایج بادام و کلا تمام میوه ‌های صدفی باعث چاقی نمی ‌شوند. مغزهای روغنی مانند بادام و پسته و غیره با وجود اینکه حاوی چربی هستند اما در عین ‌حال احساس سیری طولانی مدتی ایجاد و جذب چربی‌ های زیاد را مهار می ‌کنند. بادام سرشار از کلسیم، منیزیم و فیبر است و یکی از منابع پروتئین محسوب می ‌شود. به همین دلیل می ‌تواند برای افرادی که از محصولات حیوانی تغذیه نمی‌ کنند مناسب باشد.

درمان خانگی زیاد عطسه کردن

یکی از بهترین راه‌ها برای عطسه نکردن، دوری کردن از عوامل محرک است. فرد می‌تواند با اعمال تغییرات کوچکی در خانه مواد تحریک کننده را از خود دور کند.فیلترهای سیستم گرمایشی و سرمایشی را هر چند وقت یکبار تعویض کنید تا سیستم تصفیه هوای خانگی به خوبی عمل کند.گروهی از حشرات از خانواده کنه‌ها هستند که روی ملحفه‌ها دیده می‌شوند. با شستن این پارچه‌ها با آب داغ می‌توان این حشرات را از بین برد.‌‌‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – لطفاً این عبارت ها را با دقت بخوانید؛ “ در خراسان جنوبی ۸۴۰

بیشتر

خیلی عالی بود تیتر خوبتون درباره هدر رفت روان آب ها در استان. اگربتوان با

بیشتر

حسینی – رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت