بسته سلامت

خاصیت ضد التهابی زنجبیل

آنالیز داده های علمی نشان دهنده اثرات بیولوژیکی مختلفی برای زنجبیل است که از آن جمله می توان به خواص ضد التهابی، ضد ویروسی و ضد انعقادی اشاره کرد. علاوه بر این ها باید قابلیت بازکنندگی برونش‌ها و تنظیم سیستم ایمنی را هم به موارد فوق افزود که همه این موارد در بحث بیماری کرونا حائز اهمیت است. دقت کنید هیچ کدام از ترکیبات طبیعی و گیاهی، نمی توانند جایگزین داروی توصیه شده توسط پزشک باشند

در مصرف انبه زیاده روی نکنید

انبه حاوی مقدار زیادی پتاسیم است. پرخوری میوه‌های دارای پتاسیم بالا می‌تواند باعث اسهال شود و حرکت روده را مختل کند؛ بنابراین در صورت مشاهده علائم اسهال و شل شدن مدفوع، بلافاصله از خوردن انبه اجتناب و ماست یا کشک را به رژیم غذایی خود اضافه کرده و با پزشک خود مشورت کنید. انبه سرشار از پتاسیم و قند است و اگر شما مبتلا به دیابت هستید، مصرف آن در شب ممکن است برای سلامتی شما مفید نباشد.

چگونه از قارچ سیاه در امان بمانیم؟

سعی کنیم از مناطقی با گرد و غبار زیاد مانند محل ساخت و ساز و حفاری پرهیز کرده و اگر چنین امکانی وجود ندارد، توصیه می‌شود هنگام حضور در چنین مکان‌هایی، از دستکش و ماسک تنفسی استفاده کنیم.همچنین برای کاهش احتمال ایجاد عفونت پوستی، صدمات پوستی را به خوبی با آب و صابون تمیز کنیم، به ویژه اگر در معرض خاک یا گرد و غبار قرار گرفته باشد. قارچ سیاه با تشخیص زودهنگام قابل درمان است.

دارچین آنتی باکتری ، ضد ویروس

دارچین یک آنتی باکتری، ضدویروس و ضدانگل بسیار قوی محسوب می‌شود. این ادویه‌ی معطر سیستم ایمنی بدن را تحریک و تقویت می‌کند ودر کاهش قند خون مبتلایان به دیابت تاثیربسزایی دارد. افزودن مقدار کمی دارچین به چای، آب پرتقال یا غلات مفید است. با جوشاندن آب با یک تکه دارچین به راحتی می‌توان چای دارچینی نیز تهیه کرد. دارچین همچنین از بروز دیابت نوع دوم در افراد در معرض خطر جلوگیری می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت