بسته سلامت

واکسن کرونا برای بیماران قلبی

هیچ بیماری قلبی و عروقی مانع از تزریق واکسن کرونا نمی‌شود و بیماران قلبی – عروقی در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار دارند.بیماران قلبی، شامل افراد با سابقه سکته قلبی، جراحی قلب، تعویض دریچه‌ و نارسایی قلبی است؛ افرادی که بیماری قلبی و عروقی دارند در صورت ابتلا به کرونا، در معرض مخاطرات بیشتری هستند و ممکن است به عوارض جدی‌تری از بیماری دچار شوند.

گوش پاکن استفاده نکنید

استفاده از گوش پاک کن توسط پزشکان گوش و حلق و بینی توصیه نمی‌شود؛ چون می‌تواند موجب صدمه زدن به مجرای گوش خارجی می شود. التهاب گوش میانی در کودکان و بزرگسالان دیده می‌شود اما معمولا در کودکان شایع‌تر است. زمانی که به دستگاه تنفسی حمله ویروسی می‌شود متعاقب آن این ویروس به گوش میانی هم راه می‌یابد و موجب تورم مخاط گوش میانی می شود.

رایحه هل هنگام ورزش اکسیژن

رایحه هل می تواند به بدن کمک کند تا هنگام ورزش، اکسیژن را استنشاق کند.جویدن این گیاه به خلاصی از بوی بد دهان کمک می کند و اثر خنک کننده در دهان برجای می گذارد. به عنوان یک خوشبوکننده دهان طبیعی توسط بسیاری از افراد استفاده می شود. هل سرشار از آنتی اکسیدان است و همچنین دارای یک اثر ادرارآور است که می تواند به کاهش سطح فشار خون کمک کند.

رژیم غذایی پس از ۴۰ سالگی

یک رژیم غذایی سالم بعد از سنین ۴۰ سالگی از بسیاری از بیماری های مزمن می کاهد و منجر به افزایش طول عمر سالم می شود هرگونه سبزی قرمز، زرد، بنفش یا نارنجی و همچنین سبزیجات سبز برگ تیره منبع خوبی برای کاروتنوئیدها محسوب می شوند. اسیدهای چرب غیر اشباع چند پیوندی که در گردو یافت می شوند ممکن است به محافظت از شما در برابر این بیماری کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


در این برهه ای که آب حکم کیمیا را برای خراسان جنوبی زخم خورده از

بیشتر

نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت