بسته سلامت

فندوق برزیلی بهبودخلق

فندوق برزیلی حاوی مقادیر بالایی سلنیم است. سلنیم با کاهش التهاب که اغلب در اختلالات خلقی مانند اضطراب سطوح بالایی دارند موجب بهبود خلق می‌شود. سلنیم همچنین نوعی آنتی اکسیدان است که به جلوگیری از آسیب سلولی کمک کرده و خاصیت ضد سرطان دارد.دیگر آجیل‌ها و مغزها، محصولات حیوانی و سبزیجاتی مانند قارچ و سویا نیز منبع خوبی برای سلنیم هستند.

درمان ضعف و خستگی بدن با میوه

برای درمان ضعف عمومی بدن شیره‌انگور را با شیر گاو مخلوط کرده همراه چند دانه بادام میل کنید. ماساژ با روغن انگور خستگی و کوبیدگی عضلات را برطرف می‌کند. خوردن انگور فرنگی سیاه مقاومت بدن را زیاد می کند. خوردن بادام زمینی برطرف کننده خستگی شدید است. برای ضعف عمومی بدن ۳۰ گرم چلغوز میل شود. افرادی که ضعف عمومی دارند روزی ۱۰ عدد فندق میل کنند.

ایمنی واکسن کرونا برای همه است؟

افراد با نقص ایمنی می توانند واکسن دریافت کنند اما هنوز اطلاعات کمی در مورد ایمنی این افراد در برابر ویروس وجود دارد. اگر به بیماری مبتلا هستید یا از داروهایی استفاده می کنید که سیستم ایمنی بدن شما را تضعیف می کنند، کاملا محافظت نمی شوید حتی اگر به طور کامل واکسینه شوید.سیستم ایمنی بدن افراد توسط بیماری یا با درمان برای مقابله با سایر بیماری ها سرکوب می شود.

سردی معده را چگونه درمان کنیم؟

اصلیترین راهکار برای جلوگیری از سردی معده اصلاح مزاج است. خوردن آب و عسل به صورت ناشتا بسیار مفید است. عسل را می‌توان در آب جوش هم حل کرد. هر فردی مزاج خاص خود را دارد و باید در خوردن غذاها، تعدیل مزاج رعایت شود.شربت جوشانده زیره کرمان، گل قند با بذر انیسون، شربت زنیان، دمنوش بابونه یا آویشن به همراه نبات یا لیموترش به درمان کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت