بسته سلامت

خواص ضد نفخ گلپر

برای بهره بردن از خواص ضدنفخ گلپر، بهتر است یک گرم از پودر دانه‌های این گیاه را همراه رازیانه بعد از غذا و با آخرین لقمه به اندازه نصف قاشق غذاخوری بخورید.چای این گیاه نیز برای هضم غذا موثر و ضد نفخ است.گلپر هضم‌کننده غذا و تقویت‌کننده معده است.جهت درمان رفلاکس معده، و سایرِ اختلالاتِ گوارشی کاربرد دارد.پودر دانه گلپر می تواند به عنوان یک داروی کشنده برای بعضی کرمهای داخل روده مصرف می شود.

نحوه شیردهی به نوزاد مادران کرونایی

برای جلوگیری از احتمال انتقال عفونت برای دوشیدن شیر از دست یا شیردوش های مناسب شخصی استفاده شود. تغذیه نوزاد مادر به ابتلا به بیماری با رعایت اصول بهداشتی از سینه مادر معنی ندارد و واکسیناسیون نوزادانی که مادرانشان مبتلا به عفونت قطعی یا مشکوک به کرونا هستند مانند بقیه نوزادان خواهد بود. از اسپری کردن مواد ضد عفونی کننده به سطح خارجی ظرف شیر پرهیز شود، چون ممکن است وارد شیر شود.

علایم غیر معمول دیابت در پا

دیابت فقط در مواردی که سطح قند خون به طور مداوم بالا باشد خودنمایی می‌کند و وقتی این اتفاق می‌افتد، تعدادی از علائم غیرمعمول در پا ظاهر می‌شوند. به این دلیل که گلوکز خون بالا که به آن قند خون نیز گفته می‌شود، می‌تواند به رشته‌های عصبی پا آسیب برساند.همچنین این اتفاق می‌تواند بر گردش خون تأثیر بگذارد و منجر به کاهش جریان خون در پا شود.بدون خونرسانی خوب، ممکن است فرد در بهبود زخم مشکل داشته باشد.

در مقابل کرونا مقاوم باشید

میوه‌های مایل به قرمز رنگ از نظر ویتامین C بسیار غنی هستند که تولید گلبول‌های سفید خون را افزایش می‌دهند و به تقویت و بهبود سیستم ایمنی بدن نیز کمک می‌کند. برخی از مرکبات معروف شامل پرتقال، گریپ فروت، نارنگی، لیمو شیرین و لیموترش است.تمام میوه‌های خشک از جمله کشمش، خرما، زردآلو، بادام، انجیر برای مقابله با کمبود آهن در بدن بسیار عالی عمل می‌کنند. میوه‌های خشک نیز مفید هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


در این برهه ای که آب حکم کیمیا را برای خراسان جنوبی زخم خورده از

بیشتر

نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت