بسته سلامت

سرکه سیب مفید برای کاهش چربی

اضافه کردن سرکه سیب به رژیم غذایی بسیار هوشمندانه است. این نوع سرکه فشار خون را کاهش می‌دهد. تحقیقات نشان داده است که استیک اسید موجود در سرکه سیب می‌تواند در کاهش چربی شکم مفید باشد. مراقب باشید که هنگام مصرف حتما آن را با آب رقیق کنید.برای کاهش مصرف آبمیوه‌ها و کمک به لاغری خود، چای یخی غیرشیرین، آب، یا آب و لیمو را جایگزین مواد شیرینی و تنقلات کنید.

جلوگیری از اصطحکاک تاول خونی

بهترین کار برای جلوگیری از اصطکاک و فشار بر تاول خونی این است که آن را بانداژ کنید. با شروع روند التیام تاول، به طور طبیعی پوست اطراف آن شروع به جدا شدن می‌کند. به هیچ عنوان تا زمانی که خود پوست به طور طبیعی جدا نشده است، اقدام به کندن آن نکنید. کندن پوست می‌تواند باعث آسیب و بروز عفونت شود. تا زمان التیام کامل تاول خونی، از پوشیدن کفش‌های تنگ و سفت که باعث تشدید آن شود، اجتناب کنید.

علائم ابتلا به گونه هندی کرونا را بدانید

علائم ابتلا به سویه دلتا با علائم سایر انواع جهش‌یافته ویروس کرونا متفاوت هستند. مبتلایان به نوع دلتا اغلب از سردرد، خشکی گلو، آب‌ریزش بینی و تب شکایت می‌کنند. در برخی موارد نیز سرفه وجود دارد. در این ویروس جهش دوگانه صورت گرفته است. این ویژگی ورود سارس-کو۲ به بدن و ابتلا به عفونت را آسان‌تر می‌کند و گفته می‌شود توانایی دور زدن آنتی‌ بادی‌هایی را که سیستم ایمنی را دارد.

خصوصیات کودکان بیش فعال

یک روانشانس درباره اولین خصوصیت کودکان بیش فعال گفت: از علائم بیش فعالی در کودکان این است که خیلی زود حواس نوزاد پرت می شود و به یک موضوع خاص توجه ندارد و با کمی تمرکز زود خسته می شود. ماهر ادامه داد گفت: کودک نمی تواند یک جا بند شود، مدام بی قرار است و دوست دارد از آغوش مادرش رها شود.کودک رفتارهای پیش‌بینی نشده زیادی دارد و سماجت و حتی کارهای خطرناک انجام می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پیش از ظهر دیروز نشست خبری شورای شهر با حضور خبرنگاران برگزار شد.عبدالرزاق

بیشتر

خودکار – مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی گفت: استفاده کنندگان غیرمجاز از آب در سطح

بیشتر

کاری – درد بیمار بودن و همراه بیمار بودن خود به تنهایی می تواند یک

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت