بسته سلامت

استفاده از روغن نارگیل برای موها

استفاده از روغن نارگیل برای رفع مو‌های آسیب دیده مفید است. ماساژ پوست سر با روغن نارگیل خالص، آسیب‌هایی را که به مو‌های شما وارد شده، بهبود می‌بخشد. نارگیل یک منبع غنی از اسید لوریک است که پروتئین‌های مورد نیاز مو را تغذیه رسانی می‌کند. این خاصیت باعث می‌شود روغن به عمق درون شاخه مو نفوذ کند. روغن باعث می‌شود مو‌ها سالم و تازه به نظر برسند.

لیمو ترش روشن کننده پوست

آب لیمو خالص به دلیل خاصیت اسیدی که دارد ممکن است روی پوست کمی التهاب ایجاد کند، اما مخلوطی از آب عسل و لیموترش به عنوان یک ماسک مرطوب کننده و بی خطر برای صورت با خاصیت سفید کنندگی پوست عمل می‌کند. این ترکیب دارای مشخصات ضد باکتری و ضد قارچ قوی است. می‌توانید از این ماسک صورت برای درخشش فوری استفاده کنید!

فواید بی نظیر آب گوجه فرنگی

تمرینات هوازی به تقویت سلامت قلب کمک می کنند، تمرینات تنفسی می توانند کارایی عملکرد ریه ها را افزایش دهند. . به عنوان مثال، تنفس عمیق می تواند به پاکسازی مخاط از ریه ها پس از ذات الریه کمک کرده و امکان گردش هوای بیشتر را فراهم کند.برای انجام این تمرین شما باید ۵ تا ۱۰ بار عمیق نفس کشیده، سپس چند بار با قدرت سرفه کنید و این کار را تکرار کنید.

مریم گلی و جو دوسر برای بوی بد پا

شما می توانید بقایای عرق و باکتری هایی که موجب بوی ناخوشایند پا می شوند را با ترکیبی از قدرت بوزدایی مریم گلی و خواص جذب جو دوسر از بین ببرید.روش کار:برگ های مریم گلی را خرد کرده و با جو دوسر مخلوط کنید.این ترکیب را درون کفش های بدبوی خود پخش کرده و اجازه دهید برای ۱۲ ساعت به همان حالت باقی بماند.این کار را تا زمانی که بوی بد کفش از بین برود تکرار کنید.

گرما تأثیری بر «کرونا» ندارد

کرفس حاوی مقدار زیادی پتاسیم،‌ ویتامین های است و تمام این مواد مغذی قابلیت مقابله با استرس را دارند. کرفس حاوی فیتوتوترینت است و به همین دلیل می تواند سیستم عصبی را آرام کند و به مغز آرامش ببخشد. هشدار: بعد از مصرف مقدار زیادی کرفس، بهتر است که حمام آفتاب نگیرید چرا که این سبزی می تواند حساسیت شما به آفتاب را بالا ببرد.

عوامل تاثیرگذار در روند کاهشی بیماری کرونا
عوامل مختلفی در روند کاهشی بیماری دخیل هستند، عامل اول رعایت مسائل بهداشتی، اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و استفاده از ابزار حفاظتی؛ عامل دوم ابتلای درصد زیادی از افراد جامعه و ایجاد نوعی ایمنی نسبی و سومین عامل بروز تغییرات آب و هوایی است که می تواند به کاهش میزان ابتلا به کرونا ویروس منجر شود. البته این موضوع هم مطرح است که ممکن است با افزایش دما و فرا رسیدن تابستان شانس زنده ماندن ویروس کاهش یافته و لذا احتمال ابتلا نیز به تبع آن کمتر شود. هرچند روند بیماری کاهشی است ولی نباید برای رفع محدودیت ها و احتیاط های بهداشتی عجله کنیم. باید بدانیم که این بیماری تا سالیان سال و تا زمان کشف واکسن موثر و یا داروهای اثربخش با ما خواهد بود.

چگونه با تخم شربتی به روده ها کمک کنیم؟
یک متخصص گیاهان دارویی، ظرفیت آب نگهداری پوسته اطراف بذر را برای افرادی که به دلایل مختلف دچار کم آبی هستند مفید دانست و ادامه داد: در ایام ماه رمضان تخم ریحان یکی از اهرم های کمک کننده برای ذخیره آب در بدن است.بخشی، تخم ریحان را بذر رسیده گیاه ریحان دانست که بعد از گل دهی و میوه دهی در داخل میوه تشکیل می شود و اظهار کرد: بذر ریحان در مرحله رسیدگی کامل به رنگ سیاه در می آید.وی تخم ریحان را حاوی ترکیبات موسیلاژی دانست و افزود: زمانی که تخم ریحان در داخل آب قرار می گیرد پوسته این دانه ها آب را جذب می کند و سفید و حجیم می شود.وی کرد: این دانه ها خواص زیادی دارند و منبع کلسیم هستند و قدرت نگهدارندگی آب آنها بسیار عالی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پیش از ظهر دیروز نشست خبری شورای شهر با حضور خبرنگاران برگزار شد.عبدالرزاق

بیشتر

خودکار – مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی گفت: استفاده کنندگان غیرمجاز از آب در سطح

بیشتر

کاری – درد بیمار بودن و همراه بیمار بودن خود به تنهایی می تواند یک

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت