اقتصادی و اجتماعی

موج بستری کرونای اومیکرون بلندتر از دلتا

وزارت بهداشت در اپلیکیشن ماسک درخصوص بلندتر بودن موج بستری کرونای امیکرون نسبت به دلتا هشدار داد. اپلیکیشن ماسک در اطلاعیه‌ای اعلام  کرد: هشدار: بلندی موج بستری کرونای امیکرون در بسیاری از کشورها چند برابر بزرگ‌تر از بستری دلتا است. یک تصور نادرست اولیه این بود که امیکرون شبیه یک سرماخوردگی ساده است و منجر به شدت بیماری و بستری نمی‌شود. این تصور کاملا نادرست است.

عیدی بازنشستگان و کارمندان لشکری و کشوری برابر است

 رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: میزان عیدی که به کارمندان کشوری و لشکری پرداخت می‌شود با عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی برابر است. به گفته علی دهقان‌کیا هنوز اقدامی جهت تعیین رقم عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی صورت نگرفته است و تلاش می‌شود که میزان عیدی بازنشستگان به یک ماه حقوق برسد.

اولتیماتوم شاپرک به دارندگان کارتخوان

ایسنا نوشت: درحالیکه دارندگان کارتخوان تا پایان بهمن ماه برای ثبت دستگاه‌های کارتخوان خود در سامانه مالیاتی فرصت دارند، مدیرعامل شرکت شاپرک بر لزوم ثبت نام کامل پذیرندگان در سامانه مالیاتی تاکید کرد و گفت: سازمان مالیاتی پس از مراجعه افراد و تعیین تکلیف وضعیت پذیرندگی‌شان، دستگاه‌ها یا درگاه‌هایی که از سوی مالکان آنها به کد مالیاتی متصل نشده‌اند را به شرکت شاپرک جهت غیرفعال‌سازی معرفی می‌کند.

چند درصد دانشجویان واکسینه شدند؟

داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: طبق آمارهای اخذ شده از ستاد ملی کرونا، حدود ۸۰ درصد از دانشجویان کشور علیه کرونا واکسینه شده‌اند و با ابلاغ مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، کلیه دانشگاه‌ها در حال آماده سازی هستند و به سمت از سرگیری کامل آموزش حرکت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


استاندار خراسان جنوبی با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال

بیشتر

یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت