اقتصادی و اجتماعی

رقم یارانه هر ایرانی با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با حذف ارز ترجیحی در سال آینده، قرار است به هر ایرانی ۱۱۰ هزار تومان یارانه پرداخت شود. نیکزاد افزود: ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به غیر از گندم و دارو در لایحه بودجه ۱۴۰۱ حذف می‌شود و قرار است رقم حاصل از این منابع برای ۶۰ میلیون ایرانی به ازای هر نفر ۱۱۰ هزار تومان یارانه پرداخت شود.

افزایش حقوق کارمندان برای سال ۱۴۰۱ مشخص شد

کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش حقوق کارمندان همین ۱۵ درصد برای سال آینده باقی خواهد ماند، اما این ۱۵ درصد پلکانی است یعنی برای حقوق‌های بالا حدود ۴ و ۵ درصد افزایش خواهد داشت و برای کف حقوقی ۱۵ درصد افزایش خواهد یافت.

بیش از ۳۴ هزار نیرو استخدام میشوند

وزیر آموزش و پرورش درباره کمبود نیروی انسانی در این وزارتخانه گفت: باید بکوشیم این مشکل زودتر برطرف شود و به همین منظور ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر نیروی تازه کار استخدام می‌شوند. نوری با تاکید بر لزوم آموزش حضوری دانش آموزان در مدرسه‌ها، اظهار داشت: با حضور دانش‌آموزان در واحد‌های آموزشی، تعلیم و تربیت به صورت واقعی در کشور جریان می‌یابد.

 وزیر صنعت:سال آینده خبری از قرعهکشی خودرو نیست

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سال آینده بیش از نیاز داخل خودرو تولید می‌کنیم که سبب می‌شود قرعه کشی نداشته باشیم. فاطمی امین افزود: تا پایان امسال، ۱۳۰ هزار دستگاه بیشتر از سال گذشته عرضه خواهد شد؛ ۱۳۰ هزار دستگاه هم برای سال آینده پیش فروش می‌شود که مجموعاً ۲۶۰ هزار دستگاه امسال بیشتر عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – لطفاً این عبارت ها را با دقت بخوانید؛ “ در خراسان جنوبی ۸۴۰

بیشتر

خیلی عالی بود تیتر خوبتون درباره هدر رفت روان آب ها در استان. اگربتوان با

بیشتر

حسینی – رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت