اخبار سیاسی

سخنگوی نیروهای مسلح: نابودی اسرائیل بزرگترین هدفی است که دنبال می‌کنیم

سردار شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه همانطور که بارها گفتم ما حتی یک میلیمتر هم از محو شدن رژیم اشغالگر قدس در جهان عقب نشینی نخواهیم کرد، یادآور شد که نابودی رژیم اشغالگر قدس بزرگترین آرمان پیش روی ماست و بزرگترین هدفی است که دنبال می‌کنیم.

۸ سال حاکمیت لیبرالی فقیر را فقیرتر و دارا را داراتر کرد

میرکاظمی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه ریزی و بودجه با بیان اینکه در ۸ سال گذشته فاصله طبقاتی افزایش پیدا کرد فقیر، فقیرتر شد و دارا، داراتر شد افزود: تفکر لیبرال هزینه های سنگینی به کشور تحمیل کرد اما حالا با حمایت مردم و تفکر “ما می توانیم” گره‌ها را باز خواهیم کرد. میرکاظمی اضافه کرد: ۶ سال در کشور نرخ رشد اقتصادی ۸ درصدی باشد شرایط کشور به سال ۱۳۹۰ می رسد چقدر برای کشور عقب ماندگی ایجاد شده است؟

باهنر: توقع بی‌جا برای دولت سیزدهم ایجاد نکنیم

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه نباید درباره دولت سیزدهم توقع و تبلیغ بی‌جا ایجاد کنیم، گفت: تبلیغات غلو شده درباره دولت سیزدهم نادرست و مضرّ است. باهنر افزود: ما توقع نداریم همه‌ چیز ناگهانی حل شود، اما مسیرها باید طوری اصلاح شود که کارآفرینان، تحصیل‌کردگان و سرمایه‌داران به ادامه مسیر و آینده ترغیب و تشویق شوند.

زیدآبادی: اگر مذاکره با آمریکا، تحقیر است در وین چه می‌کنید؟

احمد زیدآبادی در کانال شخصی تلگرامش نوشت: اگر قرار به تحقیر آمریکاست، اصلاً چه نیازی به مذاکرات وین؟ چه نیازی به این همه اصرار برای بازگشت آمریکا به برجام؟ چه نیازی به درخواست از آمریکا برای لغو تحریم‌ها؟ چه نیازی به این همه شکوِه و گلایه و لابه از تأثیر تحریم‌ها بر زندگی مردم؟

نماینده مجلس خطاب به وزیر ارتباطات: پایتان را از روی سیم بردارید

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: سرعت اینترنت نه تنها افزایش نیافته بلکه کاهش یافته و دانش‌آموزان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها و فضای کسب و کار آسیب دیده است. اعظمی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: پایتان را از روی سیم بردارید.

فعال اصولگرا: صدای معترضان اصفهان شنیده شد اما نه به موقع

نامه نیوز نوشت: محمدصادق کوشکی فعال سیاسی اصولگرا عملکرد دولت و دستگاه‌های مسئول در برخورد با معترضان اصفهان را نسبتا خوب ارزیابی می‌کند اما معتقد است که می‌شد قبل از آنکه اعتراضی شکل بگیرد به مطالبات مردم توجه کرد و صدایشان را شنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت