اخبار سیاسی

دستور رئیسی به معاون اول برای احیای جهاد سازندگی

فارس نوشت: رئیس جمهور به معاون اول خود ماموریت داد در قالب کارگروهی با حضور پیشکسوتان جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی در کشور و بسیج سازندگی سازوکار و ساختارهای احیای ماموریت‌های جهاد سازندگی با محوریت مردم در مدت بیست روز بررسی و تدوین کند.

کمالوندی: در یک سال گذشته ۳ بار در سایت های هسته‌ای خرابکاری شد

کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: ما علیرغم سه دور خرابکاری که در یکسال گذشته داشتیم در شرایط بسیار خوبی هستیم و آمار و ارقامی که از تولید ۲۰ درصد و ۶۰ درصد داریم و ماشین‌های جدید و فعالیت‌هایی که در زمینه‌های مختلف داشتیم، خود گویای این است که این ترفندها، حیله‌ها و فشار‌ها نمی‌تواند برنامه صلح آمیز هسته‌ای ما را متوقف کند و به نظر می‌رسد که کشور‌های غربی متوجه این مهم شدند.

یوسفیان ملا: لاریجانی راهی که هاشمی رفت را نمی‌رود

فعال اصولگرا گفت: گفت: اصلا نمی‌شود آقای لاریجانی را با آقای هاشمی مقایسه کرد. آقای لاریجانی در مسیری که آقای هاشمی رفت، قدم نمی‌گذارد و او مطیع ولایت و رهبری است. یوسفیان ملا افزود: لاریجانی انسان کم‌حاشیه‌ای است زیرا اهل درست‌کردن جریان و خط و طیف نیست و عادت ندارد دستگاه‌های مختلف را تخریب کند.

برای تنفیذ احمدی نژاد با هلی کوپتر هم دنبال هاشمی رفتند ولی نیامد

فعال اصولگرا گفت: خبر دارم که از طرف بیت رهبر انقلاب با بالگرد به ویلای هاشمی در شمال کشور رفتند تا ایشان در مراسم تنفیذ رئیس دولت دهم شرکت کند؛ اما هاشمی در منزل نبود؛ دختر هاشمی (فائزه) گفته بود به پدرم دست پیدا نخواهید کرد. مصباحی مقدم افزود: قرار بود مراسم تنفیذ آقای احمدی‌نژاد برگزار شود، هاشمی رئیس مجمع تشخیص بوده و رئیس‌جمهور دست راست او می‌نشست؛ ما به او گفتیم که آقای رئیس‌جمهور را تحویل بگیرید، هاشمی در پاسخ گفت نه من چنین کاری نمی‌کنم.

هر کسی بر سر کار بیاید با بَه بَه می‌آید و با اَه اَه می‌رود

بیادی یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: این روال در کشور ما است که هر کسی بر سر کار بیاید با بَه بَه می‌آید و وقتی می رود با اَه اَه می‌رود. این مسئله به واقعیت تبدیل شده و همه روسای جمهور و روسای مجالس ما به آن گرفتار شده‌اند.

اراده احیای برجام فعلا در حد حرف است

یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: ایران در حالی برای بازگشت به مذاکرات احیای برجام تعلل می‌کند که ضرر این تعلل روز به روز به اقتصاد و مردم ایران ضربه می‌زند. بهشتی افزود: طرفین اگر اراده کنند می‌توانند موضوعات باقی مانده را حل و فصل کنند و اگر بخواهند تا پایان سال جاری هم می‌توان برجام را احیا کرد. اما این اراده فعلا در حد حرف است و در عمل ما چیزی نمیبینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پیش از ظهر دیروز نشست خبری شورای شهر با حضور خبرنگاران برگزار شد.عبدالرزاق

بیشتر

خودکار – مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی گفت: استفاده کنندگان غیرمجاز از آب در سطح

بیشتر

کاری – درد بیمار بودن و همراه بیمار بودن خود به تنهایی می تواند یک

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت