اخبار سیاسی

مذاکرات را دنبال می‌کنیم تا با رفع تحریم‌ها زندگی مردم رونق بگیرد

رئیس جمهور درباره مذاکرات وین گفت: ما ابایی از مذاکره نداریم اما گفت‌وگو با فشار چه نوع گفت‌وگویی است؟ من قبلا گفته ام گفت و گو و مذاکره در دستور کار دولت است. آنچه ما دنبال آن هستیم رفع تحریم‌هاست و ما از منافع ملت یک قدم عقب‌نشینی نخواهیم کرد. مذاکره، باید نتیجه‌محور باشد، نه «گفت‌وگو برای گفت‌وگو» و نه «مذاکره برای مذاکره». گفت‌وگوی نتیجه‌محور را دنبال می‌کنیم تا با رفع تحریم‌ها زندگی مردم رونق بگیرد.

وزیر ارتباطات: فرمانده میدان برای تحقق شبکه ملی اطلاعات هستم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه مشترک با مدیران استانی وزارت ارتباطات گفت: محور و آرایش جدید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دوره جدید تحقق شبکه ملی اطلاعات در همه لایه‌هاست. لایه‌هایی در اختیار خودمان است که باید سرعت و همگرایی را بیشتر کنیم. بنده خودم به‌عنوان وزیر فرمانده میدان خواهم بود و مسئولیت این کار را به عهده خواهم گرفت.

شهردار شدن بنده کاملا قانونی بود

شهردار تهران در پاسخ به سوالی درباره افرادی که انتصاب وی را غیرقانونی می‌دانستند با بیان اینکه اطلاعات آن‌ها ناقص بود گفت: شهردار شدن بنده کاملا قانونی بود. زاکانی افزود: از هیئت وزیران نیز درباره قانونی بودن شهردار شدنم پرسیده شد و هیئت دولت هم این کار را کاملا قانونی دانست و مسئولیت آن با وزیر محترم کشور است.

عبدی: رئیسی از مخالفان نترسد و نکلیف برجام را روشن کند

فعال اصلاح طلب با بیان اینکه انتظار می‌رود که سیاست حل مشکل برجام در دستور کار دولت قرار گیرد، گفت: حل این مشکل هم به نفع کشور است و هم به نفع دولت. شما نیازمند تصمیم قاطع و اعلام صریح آن هستید. از نق زدن خواص یا هو کردن مخالفان نترسید، این مهم‌ترین تصمیمی است که باید بگیرید. عبدی افزود: با توجه به قراین و شواهد و حتی اظهارات آشکار رئیسی می‌توان نتیجه گرفت که شخصا موافق و علاقه‌مند به حل مساله برجام است.

نماینده مجلس: یا ‎گاندو تعطیل شود یا ‎روحانی را محاکمه کنید

نماینده کاشمر در مجلس گفت: بهتر است هیئت رئیسه مجلس دستوری به صدا و سیما بدهد که یا فیلم گاندو را تعطیل کند یا اینکه محاکمه حسن روحانی رئیس جمهور سابق را شروع کند. نیک بین افزود: مصلحتی که در عدم محاکمه حسن روحانی و تیمی که خیانت کرده‌اند، درست نیست. یا فیلم گاندو که هم اکنون پخش می‌شود دروغ است یا اینکه صحت دارد؛ اگر دروغ است بهتر است پخش آن را قطع کنند و اگر موضوعات مندرج در فیلم گاندو صحت دارد باید هر چه سریع‌تر روحانی و تیم منتسب به او را محاکمه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت