اخبار سیاسی

روحانی: منصفانه امروز را با هشت سال قبل قضاوت کنید

روحانی رئیس جمهور گفت: هرکس منصفانه امروز را با ۸ سال قبل مقایسه کند می‌تواند ببیند که چه شرایطی ایجاد شده و طبق همین آمار ارائه شده از روزهای پاک، در منطقه‌ای ۲۰ روز به ۸۰ روز یعنی ۴ برابر روزهای پاک رسیده است و این موضوع را در کلان‌شهرها هم شاهد هستیم.

کیهان: ۴۶ درصد مردم معتقدند با آمدن رئیسی مشکلات کمتر می‌شود

روزنامه کیهان نوشت: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد اکثریت مردم به رئیس‌جمهور جدید و دولتی که تشکیل خواهد داد، امیدوار هستند. از شهروندان سؤال شده است «فکر می‌کنید با آمدن آقای رئیسی مشکلات کشور کمتر شود، بیشتر شود یا فرقی نخواهد کرد؟» ۴۵/۹ درصد شهروندان معتقدند با آمدن آقای رئیسی مشکلات کمتر می‌شود. ۱۱/۵ درصد هم گفته‌اند با آمدن آقای رئیسی مشکلات کشور بیشتر می‌شود. از نظر ۳۳/۸ درصد، وضعیت کشور تغییری نخواهد کرد. ۸/۸ درصد نیز به این سؤال پاسخ نداده‌اند.

رئیسی قصد دارد نسل جدیدی از مدیران را معرفی کند

نقوی حسینی نماینده سابق مجلس گفت: رفتارها و گفتارهای رئیس جمهور منتخب نشان می‌دهد رئیسی به دنبال شایسته‌سالاری به معنایی‌ است که خودش تعریف کرده است و او می‌خواهد یک دولت فراجناحی، پای کار، انقلابی و با برنامه بنیان بگذارد و احتمالاً یک نسل جدیدی از مدیران را قصد دارد به نظام مدیریتی کشور معرفی کند.

روحانی بعد از ریاست جمهوری حزب قوی تشکیل دهد

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به حسن روحانی توصیه کرد که حزبی قدرتمند تشکیل دهد و در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی همچنین انتخابات‌ها فعال باشد. صدر افزود: اگر ایشان بخواهد در صحنه اجتماعی فعال باشد و از این موقعیتی که در هشت سال تکیه بر کرسی ریاست جمهوری داشته استفاده کند خوب است در یک حزبی ادامه فعالیت بدهد.

جبهه پایداری اجازه کابینه معتدل را به رئیسی نمی‌دهد

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: رئیسی حتی اگر خودش هم بخواهد کابینه‌ای معتدل تشکیل دهد، جبهه پایداری نمی‌گذارد و نیرو‌های پایداری سهمشان را از دولت می‌خواهند. مهاجری افزود: یقین دارم که از نیرو‌های اصلاح‌طلب در کابینه آقای رئیسی حضور نخواهند داشت و اگر هم باشند در سِمت‌هایی فرعی خواهند بود که هیچ تأثیری در روند دولت ندارند.

روحانی کشور را بهم ریخته است

شجاعی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر بخشی از کشور را که نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که وضع بهم ریخته‌ای دارد و یکی از مصادیق آن قطع شدن مکرر برق و بی نظمی در آن است. این مشکلات ناشی از سوءمدیریت هشت ساله دولت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت