اخبار سیاسی

ناترازی صنعت برق هرچه سریع‌تر رفع شود

رئیس جمهور منتخب در دیدار با فعالان حوزه برق با بیان اینکه ناترازی این صنعت باید زودتر رفع شود،گفت: از ظرفیت دانشگاهی و نخبگانی کشور برای ارائه راهکار‌های نو و دانش بنیان برای حل مسائل صنعت برق کشور استفاده شود. رئیسی با تاکید بر اینکه تدبیر مناسب برای تعمیر و نگهداری نیروگاه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد افزود: باید فرآیند افزایش ۲۵۰۰ مگاوات به مدار تولید برق کشور تسریع و موانع آن هرچه زودتر برطرف شود.

رئیس قوه قضائیه: پرونده محکومان آبان ۹۸ مورد بررسی مجدد قرار گیرد

رئیس دستگاه قضا در برنامه روزگذشته ملاقات مردمی و دیدار با تعدادی از خانواده‌های محکومان ناآرامی‌های آبان ۹۸، از دادستان تهران خواست با بررسی فوری پرونده این نوع محکومان، زمینه آزادی و بخشودگی افراد واجد شرایط را فراهم کند .

نوباوه: اگر مصوبه مجلس نبود روحانی منافع کشور را به غربی‌ها می‌فروخت

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر مصوبه مجلس نبود روحانی کارهایی انجام می‌داد که در هشت سال گذشته انجام داده، یعنی منافع کشور را به غربی‌ها می‌فروخت. نوباوه افزود: مصوبه مجلس باعث این شد که آقای روحانی در واپسین روزهای دولت خود، نتواند منافع ملی را آنگونه که دوست داشت و آنچه که به شرکت‌های غربی قول داده بود را از دست بدهد و یغما به بفرستد لذا از این جهت سخنان روحانی درست است.

روسیه به هیچ کشوری واکسن ارسال نمی‌کند

جلالی سفیر ایران در روسیه از ملاقات خود با معاون وزیر خارجه روسیه و گفت‌گو راجع به باز شدن مرز‌ها برای تجار و دانشجویان ایرانی خبر داد و تاکید کرد که روسیه به علت کمبود واکسن به هیچ کشوری واکسن ارسال نمی‌کند.

محدود کردن اینترنت در حکم نبرد با آسیاب بادی

احمد زیدآبادی فعال اصلاح طلب درباره طرح محدود کردن اینترنت نوشت: ستیز و مقابله با تکنولوژی بی‌ثمر است و در حکم نبرد با آسیاب بادی است! جهان بزودی شاهد توسعه اینترنت ماهواره‌ای خواهد بود، پدیده‌ای که نه کنترل‌پذیر و نه قابل محدود سازی است.

مذاکرات یکی از عوامل گرانی‌های افسارگسیخته است

امام جمعه موقت تهران گفت: مذاکره‌کنندگان راهکار حل مشکلات را مذاکره با آمریکا می‌دانستند ولی همگان دیدیم که ذلت‌پذیری آنان برای کشور جواب نداد. خاتمی افزود: رسانه‌ها حامی آن‌ها مدعی شدند اگر مذاکرات انجام شود تحریم‌ها برداشته می‌شود ولی پس از هشت سال دیدیم که نه تنها تحریم‌ها برداشته نشد بلکه به مصیبت مردم افزوده شد. تردید نکنید که یکی از عوامل گرانی‌های افسارگسیخته در حال حاضر همین علت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


استاندار خراسان جنوبی با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال

بیشتر

یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت