اخبار سیاسی

مردم خوزستان ناراحتیشان را بروز دادند و هیچ گله‌ای نمی‎شود از آنان داشت

رهبر انقلاب با گلایه از رعایت نشدن توصیه‌های متعدد قبلی درباره آب خوزستان و فاضلاب اهواز افزودند: اگر آن توصیه‌ها مورد توجه قرار می‌گرفت مسلماً این وضع ایجاد نمی‌شد. ایشان با اشاره به حضور وفادارانه و فداکارانه مردم خوزستان در خط مقدم مشکلات هشت سال دفاع مقدس، گفتند: این مردم نباید دچار مشکلات باشند و اگر در وقت خود به کار مردم رسیدگی می‌شد، این وضعیت ایجاد نمی‌شد. رهبر انقلاب اسلامی افزودند: اکنون که دستگاه های دولتی و غیردولتی مشغول به کار شدند، و همچنین دولت بعدی که بر سر کار خواهد آمد، کارها را به صورت جدی دنبال کنند.

روحانی: قانون مجلس اجازه نداد تحریم‌ها را برداریم

رئیس‌جمهور گفت: اگر قانون مجلس جلوی ما را نگرفته بود، تحریم‌ها را پیش از فروردین برداشته بودیم. روحانی افزود: دولت به همه وظایف خود در زمینه تحریم عمل کرده است و در گزارش اخیر وزیر امور خارجه کاملا روشن است که به چه توفیقاتی دست یافتیم.

رئیسی: برای خوزستان استاندار ویژه تعیین می‌کنم

رئیسی، رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه مدیرعالی استان در استان هایی که شرایط خاص دارند در دولت مورد توجه خواهد بود، گفت: در استان هایی که مشکل خاص دارند، استانداران ویژه انتخاب خواهند شد تا با اختیارات ویژه بتوانند به صورت نوبه ای مسائل استان را در زمان های کوتاه با حضور در هیئت دولت مطرح و پیگیری کنند و رفع محرومیت در استان هایی مانند خوزستان و سیستان وبلوچستان در اولویت اقدامات همه دولتمردان خواهد بود.

مسببین آشوب‌ها به سزای عملشان خواهند رسید

سردار اشتری رئیس پلیس کشور گفت: مسببین در ناآرامی‌ها و آشوبهای خیابانی که در پی تخریب اموال عمومی و مردمی هستند، در رصد پلیس هستند و بدانند که به سزای اعمالشان خواهند رسید.

نمکی از نمایشی‌ترین وزرای کابینه روحانی بود

ترکان، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه مطالبه مردم واردات واکسن است افزود: آقای نمکی از نمایشی‌ترین وزرای کابینه روحانی بود و در شرایطی که هر روز مردم در حال از دست دادن عزیزان‌شان هستند، ایشان به شعار دادن و وعده‌های تحقق‌ناپذیر اکتفا کرده است.

اگر مردم همراهی نکنند، رئیسی نتیجه لازم را نخواهد گرفت

افتخاری فعال اصولگرا گفت: اگر آقای رئیسی حتی بهترین نیروها را انتخاب کنند و از ظرفیت بهترین ها استفاده کنند تا مردم ایشان را همراهی و صبر نکنند و برای رفع مشکلات توسط ایشان گام به گام اقدام نکنند، قطعا آن نتیجه لازم را نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت