اخبار سیاسی

رئیس قوه قضائیه: شاهد نفوذ دشمن و توطئه‌های آن‌ها هستیم

رئیس قوه قضائیه گفت: امروز شاهد نفوذ دشمن و توطئه‌های آن‌ها هستیم و اگر بتوانند سودای براندازی هم دارند و موظف به مقابله این تحرکات هستیم. اژه ای افزود: باید جریانات سازمان یافته و باند‌های خطرناک را شناسایی و با آن‌ها با جدیدت برخورد کنیم.

دولت سیزدهم زیر میز برجام نمی‌زند

ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: قطعا دولت آینده نمی‌گوید، چون برجام ناموفق بوده من برجام را رها خواهم کرد. قطعاً نه سیاست نظام جمهوری اسلامی این است و نه دولت جدید این سیاست را خواهد داشت، بلکه دولت جدید اتفاقاً مدعی ادامه برجام است.

اختیارات رئیسی کمتر از روحانی است

کنعانی زاده فعال سیاسی اصولگرا گفت: حوزه اختیارات و قدرت دولت آینده در مذاکرات بستگی به شورای عالی امنیت ملی و اختیاراتی که رهبری در اختیار شورای عالی امنیت ملی می‌گذارد، خواهد داشت. به نظر می‌رسد که اختیارات آقای رئیسی کمتر از آقای روحانی است.

دلیل هجمه به شورای نگهبان استقامت این شورا است

موسوی عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: دلیل هجمه دشمنان به شورای نگهبان استقامت این شورا در حراست از انقلاب و نظام، پاسداری و نگهبانی از شرع مقدس، دقت نظر در صلاحیت‌ها و جلوگیری از ورود ناصالح به ارکان نظام و فصل الخطاب قرار دادن منویات رهبری است.

دوستان می‌خواهند برجام در دولت بعدی اجرایی شود

مهاجری، تحلیلگر مسائل سیاسی درباره مذاکرات برجامی گفت: واقعیت این است که دوستان می‌خواهند برجام در دولت بعدی اجرایی شود و اینکه اکنون مذاکرات برجامی در وین متوقف مانده است علاوه بر گزاره پیشین به دلیل اختلافاتی است که میان مجلس، دولت و شورای عالی امنیت ملی وجود دارد.

کف خیابان راه حل مشکلات نیست

آرمین فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: کف خیابان راه حل نیست بلکه معضلات و مشکلات را پیچیده‌تر، آزادی ‌ها را محدودتر می‌کند و هزینه‌هایی فراتر از ظرفیت‌های جامعه به جامعه تحمیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت