اخبار سیاسی

کوثری: مجلس باید بر دولت رئیسی نظارت کند نه در پشت پرده زدوبند!

اسماعیل کوثری بر این باور است که رئیسی یک شبه نمی تواند همه مشکلات کشور را حل کند. بالاخره در ابتدا، همه باید بیایند و به ترمیم مشکلات کشور بپردازند.وی تاکید بر مطالبه گری از دولت آینده دارد و می گوید: مجلس باید بر دولت نظارت کند نه اینکه بخواهد پشت پرده زدوبند انجام دهد.

پاسخ جلیلی به اظهارات برجامی روحانی

سعید جلیلی با اشاره به اظهارات تازه رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه برجام در سال‌های نخست پس از توافق، اثرگذار بوده و ترامپ آن را بهم زده است، گفت: سوال اول این است که مگر برجام برای ۲ سال نوشته شده بود؟ اگر کشور را برای ۲ سال می‌خواستید اداره کنید، پس درازمدت چه می‌شود؟ می‌گویید دیوانه‌ای آمده همه چیز را بهم زده، مگر در سال ۹۶ که گفتید به من رأی دهید تا بقیه تحریم‌ها را هم رفع کنم، همان دیوانه سر کار نبود؟

شک نکنید روزی در همه شهرهای ایران مجسمه ظریف را نصب می‌کنند

جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مجلس دهم در اظهاراتی مدعی شد روزی می رسد که شهرهای سراسر ایران مجسمه ظریف را در یکی از میادین اصلی خود نصب می کنند. وی گفت : زمان نشان خواهد داد که در مقطعی بسیار بسیار حساس که یک عده دُگم فکر می کردند آقای ظریف با توانمندی اش توانست در عرصه بین الملل حضور یابد و به عنوان یک وطن پرست واقعی از کشورش دفاع کند.

مرعشی: مذاکرات از دولت روحانی گذشت حالا رئیسی باید تصمیم بگیرد

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران بر این باور هستند که فرصت مذاکره یا به نتیجه رساندن مذاکرات آن در دولت روحانی به اتمام رسیده و ابراهیم رئیسی در دولت بعدی باید تصمیم گیر این مسئله مهم باشد. وی تاکید دارد که مسئله ایران و غرب در اختیار ایران است و به نوعی غرب تکلیفش روشن است اما ایران، نه؛ حال اگر ایران بخواهد با دنیا کار کند در حال حاضر شرایط برای همکاری فراهم است در عین حال اگر ایران تصمیم دیگری داشته باشد طبیعتا آقای رئیس جمهور منتخب باید مسئولیت‌های آن را بپذیرند.

علم الهدی: مجلس شر برجام را کند

امام جمعه مشهد گفت: به عنوان تشکر از خادمان ملت، از مجلس تشکر می‌کنیم که شر برجام را کندند و امید است پای این قانون بایستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت