اخبار سیاسی

فرصت دستیابی به توافق را از دولت دوازدهم گرفتند

رئیس جمهور با بیان اینکه اگر در آذر ماه اصل ۶۰ قانون اساسی رعایت می‌شد، همه تحریم ها در اسفند ماه لغو می‌شد، گفت: فرصت دستیابی به توافق را از دولت دوازدهم گرفتند، برای از دست رفتن این فرصت متاسفیم. روحانی افزود: وقتی تیم ملی ما در مذاکرات پیروز می‌شود و سه گل می‌زند چرا سختمان است که کف بزنیم و آفرین بگوییم؟ چرا سختمان است که به پیروزی در برابر بازیگران قوی صحنه بین‌المللی تعظیم کنیم؟

رئیسی: ایران به دفاع از فلسطین ادامه می‌دهد

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری منتخب ایران تماس تلفنی برقرار کردند. رئیس جمهور منتخب ایران خطاب به النخاله و هنیه گفت: مطمئن باشید که ایران به دفاع از فلسطین ادامه می‌دهد و تا آزادی قدس از ملت آن حمایت می‌کند.

واعظی: هفته‌ای ۱.۵ میلیون دوز واکسن کرونا وارد خواهد شد

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: می‌خواهیم در واکسیناسیون قدمی فراتر برویم و به دنبال بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها هستیم. واعظی افزود: طبق برنامه ریزی قبلی به سرعت واکسن‌هایی که خریدیم می‌آیند. امروز محموله ای دیگری می رسد. نزدیک سه میلیون آستارازنکا از ژاپن می‌آید. هفته‌ای یک و نیم میلیون دوز از کشوری دیگری می آید.

به سرانجام رساندن برجام اولویت دولت سیزدهم است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم تعیین تکلیف و به سرانجام رساندن برجام با تأمین منافع کشور خواهد بود لذا با این شرایط و تا پایان این دولت نمی توانیم توقع داشته باشیم که در وین به توافق برسیم.نقوی حسینی افزود: برجام حداقل شامل ۴ بخش است؛ بخش اول، مذاکرات. بخش دوم، توافق برجام. بخش بعدی، اجرای برجام و در آخر خروج آمریکا و وضعیت فعلی در برجام است اما در هر ۴ بخش تحمیل به نظام و کشور واقعیت ندارد، چه کسی می تواند بگوید مذاکرات به نظام تحمیل شده است.

کوثری: طالبان امروز با طالبان گذشته تفاوت‌هایی دارد

کوثری نماینده منتخب مردم تهران گفت: طالبان باید حتما روش هایش را اصلاح کند چون به هیچ وجه این روش ها مورد قبول کسی واقع نمی شود و در نهایت هرچند طالبان امروز با طالبان گذشته تفاوت هایی دارد و نظرات جدیدی را دنبال می کند ولی با همه این اوصاف باید مراقب باشد که به صورتی عمل کند تا نگاه مردم مدنظرش باشد.

اگر جای رئیسی بودم ظریف را در مقامش ابقا می‌کردم

رجایی فعال اصلاح طلب گفت: من اگر جای آقای رئیسی بودم ظریف را در مقامش ابقا می‌کردم زیرا او نیرویی است که علاوه بر متخصص‌بودن، هرچه در توان دارد برای کشورش می‌گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت