اخبار سیاسی

ذوالنور: برجام اراده نظام نبود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه آخرین گزارش برجامی دولت به طور غیرمرسوم ارائه شده، گفت: برجام اراده نظام نبود. ذوالنور افزود: این گزارش از حیث محتوا، حجم و سبک و سیاق نسبت به گزارش‌های قبلی متفاوت بوده و به صورت غیرمرسوم ارائه شده و به نوعی گزارش وداع و پایان دوره فعالیت دولت آقای روحانی و وزارت آقای ظریف است.

ادعایی درباره نهایی شدن معاون اول رئیسی

نشریه سلام نو نوشت: آن طور که برخی منابع آگاه در گفت‌وگو با سلام نو تایید کردند محمد مخبر ، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، معاون اولی ابراهیم رئیسی را قبول کرده است و در دولت آینده به عنوان نفر دوم دولت نقش آفرینی خواهد کرد. سه چهره مختلف خبر معاون اولی مخبر را تایید کردند.

حضور نمایندگان در دولت خسارت محض است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: کناره‌گیری هر نماینده از مجلس شورای اسلامی جهت حضور در دولت خسارت محض است و شائبه سبک شمردن جایگاه مجلس را به دنبال دارد. ایزدخواه افزود: کسانی که در انتخابات مجلس یازدهم داوطلب شدند و خودشان را در معرض انتخاب مردم قرار دادند، باید به وظایف خود در قالب نمایندگی مجلس پایبند باشند.

دولت بعدی نباید دولت سوم احمدی نژاد شود

فعال سیاسی اصولگرا گفت: وزرای دولت احمدی‌نژاد امتحان خود را پس داده‌اند و نباید در دولت سیزدهم به کار گفته شوند. دولت بعدی نباید دولت سوم احمدی نژاد شود. کنعانی مقدم افزود: رئیسی برای تشکیل کابینه باید به معیارهای روحیه فساد ستیزی، دوری از اشرافیت و اعتقاد به شفافیت اشخاص توجه کند زیرا سلبریتی‌های سیاسی که امروز مطرح هستند نمی‌توانند مشکلات کشور را حل کنند.

بهتر است رئیسی دولتی یک دست و منسجم تشکیل دهد

یک عضو فراکسیون امید مجلس دهم گفت: برخلاف آنچه که دوستان اصلاح طلب می‌گویند و به دولت فراجناحی دلخوش کردند برای مواجهه با مشکلات بهتر است که رئیسی یک دولت یک دست و منسجم را تشکیل بدهد. میرزایی افزود: معتقدم بزرگترین چالش دولت رئیسی در حوزه روابط خارجی است. اتهامات حقوق بشری را که این روز‌ها بعد از پیروزی رئیسی با بیانیه سازمان عفو بین الملل، شروع شد و دو سه روز پیش پارلمان اروپا هم ترجمه‌ای در این راستا تصویب کرد نباید دست کم گرفت.

اصولگرایان کمتر از ۶ ماه دیگر به تیپ و تار هم می‌زنند

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مهمترین مشکلاتی که در یک سال آینده با آن‌ها روبرو خواهیم شد، عدم حل مشکلات کشور به دلیل ناتوان بودن جریان اصولگرا در حل اختلافات داخلی‌اش است. شیرزاد افزود: معتقدم دیری نخواهد گذشت که ما مشکلاتی را در کشور مشاهده کنیم و مطمئنم که جریان اصولگرایی کمتر از ۶ ماه دیگر سر مسئله برجام به تیپ و تار هم دیگر خواهند زند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت