اخبار سیاسی

عذرخواهی رئیس جمهور به خاطر قطعی برق

رئیس‌جمهور با بیان اینکه اگر مردم بابت بی‌برقی دچار مشکل شدند، عذرخواهی می‌کنم، گفت: البته وزارت نیرو در این موضوع مقصر نیست ولی باید بیایند و به مردم توضیح دهند. روحانی افزود: مردم باید ساعت خاموشی را بدانند تا قبل از آن بتوانند برنامه‌ریزی و پیش‌بینی کنند. ما ناچار به خاموشی شدیم تا برق کشور دچار افت ناگهانی و در پی آن کل برق کشور با مشکل مواجه نشود.   

میرتاجالدینی : رئیسی به سهم خواهیها از کابینه رسمیت  نبخشد

میر تاج الدینی نماینده مجلس با بیان اینکه دولت رئیسی باید خود را برای مقابله با تحریم ها و کرونا آماده کند، گفت:  توجه به نظرات نخبگان سیاسی در هر عرصه هم یکی از مسائلی است که حتما آقای رئیس جمهور منتخب مدنظر دارد ولی اصل همان شایسته گزینی است و ما نباید به سهم خواهی رسمیت داد.

اصل خرابکاری در ساختمان انرژی اتمی را تایید می کنم 

سخنگوی دولت در نشست خبری خود درباره اقدام خرابکارانه در یکی از ساختمان‌های سازمان انرژی اتمی، گفت: اصل خرابکاری  راتایید می‌کنم، ولی منجر به آسیب قابل توجه انسانی و تجهیزاتی نشده است. آسیب مختصری به سقف یکی از سوله‌ها وارد شده که در حال تعویض آن هستند. ربیعی ادامه داد: عکس هوایی که در برخی رسانه‌ها از آسیب وارده به این سایت منتشر شده، در واقع تصویری است که بعد از برداشتن سقف جهت تعمیر، به صورت عکس هوایی گرفته اند و تفاسیر انجام گرفته در فضای رسانه‌ای دقیق  نیست.

 قاضیزاده هاشمی: خجالتآور است مردم برای دریافت واکسن به ارمنستان و دبی بروند    

قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس در واکنش به مسافرت بسیاری از مردم به ارمنستان برای دریافت واکسن کرونا گفت: برای کشوری که خودش از دانش فنی در حوزه واکسیناسیون بهره‌مند است و توانایی تولید واکسن را دارد، خجالت‌آور است که مردمش برای دریافت واکسن به دبی، ارمنستان و ترکیه بروند. 

 برخی اصلاح طلبان در انتخابات ۹۶ رئیسی را آیت ااعدام نامیدند

کوشکی، فعال اصولگرا گفت: جناح اصلاح‌طلب معطوف به قدرت است و در این کارزرا برای مباحثی مثل اخلاق مفهومی قائل نیست. مثلا در انتخابات سال ۹۶ دیدیم که برخی از اصلاح‌طلبان رئیسی را آیت‌ا… اعدام خوانده و تخریب کردند اما به محض اینکه رئیسی به قوه قضائیه برگشت، با لحن خیلی خوب و معمولی با وی مواجه شده و دیگر از تقصیر داشتن در اعدام‌ها، نگفتند.

مردم چیزی برای از دست دادن ندارند

حسین راغفر، اقتصاددان منتقد نظام اقتصادی ایران معتقد است: در نتیجه اتفاقات اقتصادی چند سال گذشته عامه مردم دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند و برای همین است که کارگران صنعت نفت اینطور بی‌پروا به اعتراض مشغولند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دادرس مقدم – نوروز ۱۴۰۳ در حالی آغاز شد که میهمان سفره برکت خداوند و روزه

بیشتر

سلام وقت بخیر. معضل سوخت در استان خیلی جدی شده و شما هم می دانید

بیشتر

اصغری – مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت بیش از

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت