اخبار سیاسی

امیدواریم همکاری مثالزدنی را در سه قوه شاهد باشیم

رئیسی، رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه  امیدواریم با همکاری بین سه قوه و با حضور همه نهادها و سازمان‌ها حقیقتاً همکاری مثال‌زدنی را در کشور شکل دهیم، گفت: بنده در خدمت رؤسای مجلس، قوه قضاییه و سایر ارگان‌ها هستم. برخی حرف‌ها زده می‌شود که ما را محکوم می‌کنند با هم همسو هستیم اما همراهی و همکاری برای پیشبرد امور کشور اجتناب‌ناپذیر است.

یقین داریم با حضور آقایان رئیسی و قالیباف مشکلات را رفع میکنیم

اژه ای، رئیس جدید قوه قضائیه با بیان اینکه یقین دارم با حضور آیت‌ا… رئیسی در دولت آینده که به همه گرفتاری ها و مشکلات و کاستی‌ها در قوه قضاییه واقفند، حتما به دستگاه قضایی کمک خواهد شد، گفت: اطمینان دارم با حضور مدیر توانمند، کارکشته و بزرگ‌شده در میدان‌های سخت مانند دکتر قالیباف در راس مجلس و نمایندگان انقلابی و دلسوز، می‌توانیم مشکلات مردم را کمتر کنیم.

قالیباف: مردم دیگر هیچ  بهانهای را از ما نمیپذیرند  

رئیس مجلس گفت: هیچ بهانه‌ای برای عدم موفقیت وجود ندارد. همه ما ملزم به کارآمدی و پاسخگویی در مقابل مردم و مقام معظم رهبری و پیشگاه خدا هستیم. قالیباف افزود: یک دوره جدیدی در اداره کشور آغاز شده که این فرصت بسیار کم نظیری است. این توقع به حق مردم از ماست و دیگر هیچ بهانه‌ای را از ما نخواهند پذیرفت.

کنایه ابطحی به روحانی: اتوبوسهای ارمنستان را دیده اید؟

ابطحی به سفر جمعی از ایرانیان به ارمنستان برای دریافت واکسن کرونا واکنش نشان داد. این فعال اصلاح طلب گفت: آقای ‎روحانی همین چند روز  اگر وزیر بانمکتون را عوض کنید و واکسن را از دست بازی های سیاسی در بیاورید، آقای ‎رئیسی هم دعاتون میکنه. اتوبوس های ارمنستان را دیده اید؟

رئیسی وزرا را با مشورت خبرگان انتخاب کند، نه نظرخواهی عمومی

میرسلیم نماینده مجلس با انتقاد از تصمیم رئیسی رئیس جمهور منتخب برای مشورت با مردم در انتخاب وزرا گفت: انتخاب وزرا از وظایف اصلی ‎رئیس جمهور است که باید با مشورت خبرگان و اهل تدبیر و رأی اعتماد مجلس انجام گیرد ، نه با نظرخواهی عمومی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت