اخبار سیاسی

محسنی اژه‌ای به عنوان رئیس قوه قضاییه منصوب شد

رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را به ریاست قوه قضائیه منصوب کردند. حضرت آیت‌ا… خامنه‌ای در این حکم با تأکید بر اهتمام جدی به مأموریت های دستگاه قضا در قانون اساسی و همچنین ادامه رویکرد تحولی و اجرای سند تحول موجود، «گسترش فناوری های نوین در دستگاه قضایی»، «گماردن نیروهای کارآمد و جهادی در مسئولیت ها»، «ارج نهادن به خدمات قضات پاکدامن و در عین حال برخورد قاطع با تخلفات» و «ارتباط با متن مردم» را از جمله انتظارات خود از رئیس جدید قوه قضائیه بیان کردند.

روحانی: زندگی مردم در این چند سال خیلی سخت شد؛ می فهمم

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در دوران جنگ اقتصادی می‌خواستند ما را محاصره کنند و بشکنند، گفت: گر مردم و بخش خصوصی به میدان نیامده بودند اهداف دشمنان در جنگ اقتصادی محقق می‌شد. روحانی با بیان اینکه می فهمم که زندگی مردم در این چند سال خیلی سخت شد گفت: اصل، داخل است اما بدون نگاه به خارج هم نمی شود.

رئیسی: سامانه ای برای مشارکت مردم در معرفی اعضای دولت آماده شد

رئیس‌جمهور منتخب سامانه‌ای را برای مشارکت مردم در معرفی اعضا و مدیران دولت سیزدهم معرفی کرد. رئیسی در معرفی سامانه خود گفت: آنگونه که قبلا نیز بیان کردم اعضای دولت و همکاران بنده بر مبنای شایسته سالاری و براساس شاخص هایی نظیر “کارآمدی”، “ فسادستیزی”، “ روحیه انقلابی” و “مردمی بودن” انتخاب خواهند شد.

اراده دولت انتقال آرام قدرت به رئیس‌جمهور منتخب است

واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری در توییتی نوشت: اراده دولت، انتقال آرام قدرت به رئیس جمهور منتخب و همکاران ایشان است ؛ تمهیدات لازم برای نیل به این هدف اندیشیده شده و از سوی تمام ارکان دولت دنبال می شود. چنانکه در سال های گذشته بارها تاکید کردیم، همدلی و تعامل مهم ترین نیاز کشور است و خودمان هم در همان مسیر قدم بر میداریم.

در انتخابات ۱۴۰۰ هر دو جناح سیاسی شکست خوردند

ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا، معتقد است که در انتخابات ۱۴۰۰ هر دو جناح سیاسی شکست خوردند و در انتخاباتی که مردم به جناح های سیاسی بی اعتنایی و اصولگرایان که خود را پیروز این انتخابات می دانند نیز روی بازیکن برنده شرط بندی کرده‌اند، نمی توان گفت جناحی در این انتخابات پیروز شده است.

یکی از فرماندهان موثر در ترور حاج قاسم کشته شد

مهاجرانی در توئیتر نوشت: «ژنرال جیمز ویلیس» فرمانده نیروهای ویژه اسب سرخ که در عملیات شهادت شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس نقش موثر داشت، شنبه در پایگاه هوایی العدید در قطر، به تعبیر پنتاگون در «حادثه غیر رزمی» کشته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت