اخبار سیاسی

اگر جنگ اقتصادی و کرونا نبود، امروز نرخ دلار زیر ۵ هزار تومان بود

رئیس جمهور گفت: اگر جنگ اقتصادی و کرونا نبود، امروز نرخ دلار زیر ۵ هزار تومان بود. روحانی با بیان اینکه در ۳.۵ سال گذشته تحریم و جنگ اقتصادی آمریکا و شیوع ویروس کرونا (ویروس ترامپ و ویروس کرونا) مشکلات و سختی‌های زیادی برای مردم ایجاد کرده است، گفت: مردم باید بدانند که اگر جنگ اقتصادی و کرونا نبود امروز شرایط و وضعیت اقتصادی کشور چگونه بود.

دوران رقابت انتخاباتی پایان یافته است

رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه دوران رقابت انتخاباتی پایان یافته و دوره رفاقت و همکاری و همدلی برای مشکلات مردم آغاز شده است، گفت: احساس مردم باید این باشد که همه نگاه‌های سیاسی و دیدگاه‌ها منتهی به رفع مشکلات و گره‌ها از زندگی آن‌ها می‌شود. رئیسی دیدار دو ساعته خود با کاندیدا‌های انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را جلسه‌ای بسیار خوب توصیف کرد و گفت: دوستان در این جلسه دیدگاه‌ها و نظرات خود را مطرح و اولویت‌هایی که فکر می‌کنند دولت آینده باید در این یک ماه پیگیری نماید بیان کردند.

نزدیک‌ترین افراد به رئیسی هم نمی‌دانند برای چه سمتی انتخاب خواهند شد

تقوی نماینده تهران در مجلس گفت: آقای رئیسی اعلام کرده که کابینه خود را براساس سهم‌خواهی و یا روابط انتخاب نخواهد کرد. لیست‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، مستند نیست. هنوز نزدیک‌ترین افراد به رئیسی نیز نمی‌دانند که ایشان چه شخصی را برای چه سمتی انتخاب خواهد کرد.

جامعه دیگر حاضر نیست «بدون نتیجه» پای صندوق رای برود

محسن هاشمی رئیس شورای شهر پنجم درباره انتخابات ۱۴۰۰ گفت: اصلاحات به یک تولدی دوباره ومهندسی مجدد احتیاج دارد، نباید جامعه از احزاب اصلاح طلب برداشت فعالیت تزئینی و گرم کردن تنور انتخابات را داشته باشد چرا که دیگر حاضر به حضور بی نتیجه در پای صندوق های رای نیست.

استفاده از نیروهای دولت احمدی‌نژاد تیر خلاصی بر دولت رئیسی است

کوشکی فعال اصولگرا گفت: آقای رئیسی نباید به سمت جذب نیرو از مجلس باشد زیرا سخن صریح رهبر انقلاب مبنی بر منع نمایندگان از حضور در دولت وجود دارد. از طرفی آقای رئیسی باید بداند که استفاده از نیروهای دولت احمدی‌نژاد تیرخلاص بر دولتش خواهد بود و آنها کشتی دولت رئیسی را غرق می‌کنند.

نماینده مجلس دهم: مسئولان اینترنت بدون فیلتر دارند

زرآبادی نماینده مجلس دهم درباره حضور مسئولان در شبکه‌های اجتماعی در حالی که برخی از آن‌ها فیلتر هستند، خاطرنشان کرد: اینترنتی که در دسترس خیلی از مسئولان است اصلاً نیازی به فیلترشکن ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت