اخبار سیاسی

به دنبال اقدامات فوری برای ثبات در بازار هستیم

رئیس جمهور منتخب گفت: دولت مردمی به‌دنبال آن است که با اقدامات فوری به بازار ثبات بخشد تا وضعیت بازار برای همه مردم قابل پیش‌بینی باشد. رئیسی افزود: دولت با هدایت، حمایت و نظارت بر چرخه تولید تا توزیع و مصرف کالا، تلاش خواهد کرد آرامش نسبی بر بازار حاکم شود و مردم به‌راحتی بتوانند کالاهای اساسی مورد نیازشان را تأمین کنند.

لاریجانی می‌گوید آبرویم را ببرید اما دلایل رد صلاحیتم را بگویید

بهروز نعمتی نماینده سابق مجلس گفت: بیانات مقام معظم رهبری کاملا روشن است. گفتند ظلم شده و بروید جبران کنید ولی جبران نکردند. امروز آقای لاریجانی مدعی است و می گوید از طرف من، مشکلم را به مردم اعلام کنید. می گویند من راضی هستم اگر مشکلی دارم که باعث آبروریزی من می شود شما این کار را انجام بدهید من راضی هستم.

جفایی که دولت در حقم کرد هیچ‌وقت یادم نمی‌رود

رئیس کل سابق بانک مرکزی با بیان اینکه جفایی که دولت در حقم کرد را هیچ وقت فراموش نمی کنم، گفت: حتی یک نفر از دولتی‌ها به حمایت از من برنخاست، درحالی که من چوب آن‌ها را خوردم. همتی افزود: انتظار داشتم که بزرگان اصلاح طلب حمایت کنند، متاسفانه امروز فردا کردند و چانه زدند که ببینیم فردا پس فردا چه می‌شود، که درنهایت هم اتفاقی نیفتاد. وی افزود: برخی اصلاح طلبان دائم می گویند چرا کاندیدا شدی؟ مگر بقیه کی هستند؟ بعضی دوستان اصلاح طلب فکر می‌کنند ما شهروند درجه دو هستیم، و آن‌ها درجه یک. دائم می‌گفتند چرا برخی رد شده اند.

دولت رئیسی تداوم دولت احمدی نژاد نیست

فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به برخی فشارهای گروه های سیاسی به رئیسی برای تحمیل افرادی به کابینه او گفت: برخی جریان‌های سیاسی قصد دارند بگویند تداوم دولت احمدی‌نژاد یعنی دولت رئیسی. کنعانی مقدم افزود: مخالف هر گونه دادن پست یا وزارتخانه به وزرای قبلی به ویژه وزرای دولت آقای احمدی‌نژاد با هر شکل و شمایلی هستم، چرا که نمی‌خواهیم تداعی بشود که دولت آقای رئیسی تداوم دولت احمدی‌نژاد است.

اقدامات اخیر دولت تدبیر نوعی تقسیم غنائم است

شریعتی نماینده مجلس گفت: در روزهای آخر دولت برخی مقامات به عنوان مسئول سفارت قرار است معرفی شوند که این کار به نوعی تقسیم غنائم است. به دولت هشدار می دهیم از چنین اقداماتی خودداری کند.

موساد در بخش های مختلف کشور نفوذ کرده است

وزیر پیشین اطلاعات گفت: غفلت از موساد سبب شده که نفوذ کند و این گونه ضربه بزند. به گونه ای که صریحا مسئولین جمهوری اسلامی را تهدید کند. یونسی افزود: ۱۰ سال اخیر متأسفانه نفوذ موساد در بخش های مختلف کشوربسیار زیاد بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


در این برهه ای که آب حکم کیمیا را برای خراسان جنوبی زخم خورده از

بیشتر

نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت