اخبار سیاسی

روحانی:به واکسن داخلی کرونا افتخار کنیم

رئیس‌جمهور گفت: باید به واکسن داخلی افتخار کنیم، دانشمندان و شرکت‌های دانش‌بنیان ما با حضور در میدان ساخت واکسن را به ثمر رساندند. روحانی افزود: دوگانه سلامت و اقتصاد حرفی است که ما از روز اول هم با آن مخالف بودیم و می‌گفتیم این، دوگانگی دقیق و درست نیست.

رئیس دستگاه قضا: دسترسی به عدالت برای مردم باید آسان بشود

رئیسی، رئیس دستگاه قضا مهم ترین اثر تحول فناورانه در قوه قضاییه را تسهیل و تسریع دسترسی مردم به عدالت دانست و گفت: در نتیجه افتتاح و عملیاتی شدن پروژه های فناورانه در دستگاه قضایی به میزان چهار میلیون مراجعه به دادگستری‌ها کاسته شده است.

اصلاح طلبان نباید قهر با سیاست را رواج بدهند

میرزایی نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان نباید قهر با سیاست را رواج بدهند، گفت: باید هم از بالا و هم از پایین به مشکلات جریان اصلاحات نگاه کرد. آنچه که اتفاق افتاد و این وضعیت را رقم زد از پایین به بالا بود. یعنی نارضایتی فعالان سیاسی اصلاح طلب و حامیان جریان اصلاح طلبی باعث شد این وضعیت به وجود بیاید.

کیهان: طالبانِ امروز با طالبانی که سر می‌بُرید، تفاوت‌هایی کرده است

روزنامه کیهان به پیشروی طالبان در افغانستان پرداخت و در بخشی از آن نوشت: در این پیشروی‌ها خبری از جنایت‌های هولناک، شبیه جنایات داعش در عراق نیست. طالبان حتی اعلام کرده کاری با شیعیان این کشور هم ندارد طبق این گزارش‌ها، خبری از قتل‌عام غیرنظامیان بی‌گناه و تخریب خانه‌ها هم نیست و آنچه هست، صرفا درگیری با نیروهای مسلح دولتی است. … به عبارتی، نیروهای طالبانی که امروز از آن حرف می‌زنیم، اولا نیروی یکدست و هماهنگی نیست ثانیا، با طالبانی که می‌شناختیم و مثلا سر می‌برید، تفاوت‌هایی کرده است.

پور محمدی : در قانون انتخابات باید تجدیدنظر اساسی شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز خواستار تجدیدنظر اساسی در قانون انتخابات شد و گفت: قانون انتخابات موجود نمی‌تواند موجب ارتقای فضای سیاسی عمومی شود و این رهاشدگی در فرآیندها و سازوکارهای انتخاباتی هزینه فعالیت سیاسی را بسیار بالا می‌برد و هیچ گونه انسجام و پیوستگی هم ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دادرس مقدم – نوروز ۱۴۰۳ در حالی آغاز شد که میهمان سفره برکت خداوند و روزه

بیشتر

سلام وقت بخیر. معضل سوخت در استان خیلی جدی شده و شما هم می دانید

بیشتر

اصغری – مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت بیش از

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت