اخبار اقتصادی – اجتماعی

انتقاد وزیر ارشاد از وضع سینما: حاضر نیستم با خانواده فیلم ببینم

اسماعیلی وزیر ارشاد گفت: وضعیت سینما واقعا اشکال دارد. من مواجه هستم با انبوهی از فیلم‌هایی که در نوبت اکران هستند. خودم را موظف می‌دانم که این فیلم‌ها را تماشا کنم و می‌بینم که بعضی‌هایشان اشکالاتی دارد. حاضر نیستم فیلمی را با خانواده ام ببینم؛ چطور می‌توانم اجازه بدهم که مردم ما این فیلم ببینند.

هزینه سبد معیشت ۱۲ میلیون تومان شد

بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور درباره مشکلات کارگران گفت:درحال حاضر سبد معیشت یک خانوار۳.۲۴ نفره کشور رکورد دوازده میلیون تومان را دارد. امام قلی تبار افزود: اینکه رقم مخارج ۱۲ میلیون تومان را با میانگین درآمد‌ی حداکثر چهار میلیونی یک خانوار کارگری مقایسه نماییم با هیچ منطقی نمی‌توان استدلال نمود که این قشر چگونه با یک سوم سبد معیشت می تواند یک ماه زندگی خود را مدیریت نماید؟

فقط ۷ شهر دوربین ثبت تخلف دارند

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در کل کشور ۴ هزار دوربین ثبت تخلف در راه‌های اصلی و شهر‌ها وجود دارد این درحالی است که فقط ۷ شهر کشور دارای دوربین ثبت تخلف است، ضمن اینکه ۴۹ درصد این دوربین‌ها معیوب و خراب بوده و کار نمی‌کند. هادیان فر افزود: در این ۱۰ سال اخیر باید توسعه دوربین‌ها و سامانه‌ها و تجهیزات صورت می‌گرفت اما با توجه به کمبود منابع این کار صورت نگرفته است.

اقتصاد ایران از رکود خارج شده است؟

رئیس کل بانک مرکزی گفته بخش غیر نفتی در همان دوره ۴.۷ درصد رشد کرده که نشان دهنده آن است که اقتصاد ایران به طور قابل توجهی از رکود خارج شده و به سمت بهبود حرکت کرده است. درحالی که یک کارشناس اقتصادی معتقد است که باید برای خارج شدن از رکود باید رشد اقتصادی ۳ سال پیاپی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – لطفاً این عبارت ها را با دقت بخوانید؛ “ در خراسان جنوبی ۸۴۰

بیشتر

خیلی عالی بود تیتر خوبتون درباره هدر رفت روان آب ها در استان. اگربتوان با

بیشتر

حسینی – رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت