اخبار اقتصادی – اجتماعی

حمایت تمام قد مجلس از طرح رتبه بندی معلمان

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: هیچکدام از معلمان با لایحه رتبه بندی معلمان مخالف نیستند و مجلس نیز تمام قد پای اجرای این لایحه ایستاده است. حاجی پور افزود: ضرورت دارد جایگاه معلمان در کشور ارتقا یابد و در صورتی که برای اجرای این طرح با محدودیت منابع مالی مواجه شویم، بهتر است از حقوق کارمندانی که از سقف معمول بیشتر است کاهش داده و به معلمان اختصاص یابد.

کنسرو‌ها چقدر گران شدند؟

قیمت انواع کنسرو‌ها نسبت به سال گذشته حدود ۱.۸ برابر شده که که علت آن افزایش قیمت مواد اولیه از جمله محصولات کشاورزی و شکر است میررضوی افزود: مصرف کنندگان این کالا بیشتر قشر متوسط ضعیف مثل کارمند، کارگر و دانشجو بود، بنابراین با افزایش قیمت مصرف آن کاهش یافت. در حال حاضر شاهد هستیم خیلی از کارخانجات در این حوزه که برند نبودند در حال تعطیل شدن هستند، چرا که بازار مصرف آن‌ها کاهش یافته است.

ثبات در بازار گوشت قرمز

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی از ثبات قیمت این نوع گوشت در یک ماه اخیر به دلیل کاهش تقاضا از سوی مردم خبر داد. ملکی افزود: هم اکنون گوسفند زنده ماده با قیمت هر کیلوگرم ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان و گوسفند نر با نرخ ۵۰ تا ۵۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

منتظر کاهش قیمت بلیت هواپیما باشیم؟

رویداد ۲۴ نوشت: پس از ابلاغ دستورالعمل جدید وزارت بهداشت و وزارت راه و شهرسازی مبنی بر افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پروازهای برای مسافرگیری، نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس، عنوان کرد: نرخ بلیت هواپیما و سایر وسایل نقلیه باید به قیمت قبل از اعمال محدودیت‌های کرونایی بازگردد.

نرخ بیکاری «زنان جوان» به ۳۱ درصد رسید

انتخاب نوشت: مطابق با آمار منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری زنان ۱۸ تا ۳۵ ساله که در سه ماهه نخست امسال ۲۷.۸ درصد بود؛ در تابستان سال جاری به ۳۱ درصد رسیده است. در سال گذشته نیز، نرخ بیکاری زنان ۱۵ ساله و بیشتر ۱۵.۶ بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت