اخبار اقتصادی – اجتماعی

رکورد تزریق روزانه واکسن در کشور شکست

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای دربار جزئیات آخرین وضعیت کرونا در ایران نوشت: تا کنون ۱۹ میلیون و ۹۸۲ هزار و ۹۵۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۰ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۳۰۰ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۳۰ میلیون و ۳۳۸ هزار و ۲۵۴ دُز رسید و در روز دوشنبه با تزریق ۸۸۴ هزار و ۸۱۰ دُز واکسن در کشور، رکورد تزریق روزانه واکسن کرونا شکسته شد.

فروش تور زمینی اربعین کلاهبرداری است

مقام مسئول سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای‌ گفت: فروش تور زمینی اربعین کلاهبرداری است و مردم فریب تبلیغات را نخورند. باقرجوان با تاکید بر این‌که تاکنون تصمیمی برای تردد زمینی به سمت عتبات عالیات اتخاذ نشده است، اظهار کرد: در ایام اربعین امسال فروش بلیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی به سمت عراق انجام نمی شود .

مکلف شدن بانک‌ها به تأمین ۳۶۰ هزار میلیاردتومان منابع بخش مسکن

قاسمی وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر لزوم خلق ثروت و استفاده از توان بخش خصوصی برای آغاز و تکمیل پروژه‌ها، راه‌اندازی صندوق توسعه مسکن بر اساس قانون جهش تولید، مکلف شدن بانک‌ها برای تأمین ۳۶۰ هزار میلیاردتومان منابع برای بخش مسکن از توافق وزارت راه و شهرسازی با بنیاد مستضفعان برای در اختیار گذاشتن اراضی بنیاد برای تولید انبوه مسکن خبر داد.

گرانی نان در راه است؟

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم برای سال زراعی -۱۴۰۰ ۱۴۰۱ به ازای هر کیلوگرم ۷ هزار و ۵۰۰ گرم تعیین شده است گفت: در حال حاضر هیچ تصمیمی در خصوص افزایش قیمت نان اتخاذ نشده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت