اخبار اقتصادی – اجتماعی

لاستیک خودرو گران شد

با مصوبه هیئت مدیره انجمن تایر، قیمت تایرهای تولیدی در کشور از امروز ۱۵ درصد افزایش یافت. مصطفی تنها، سخنگوی انجمن تولیدکنندگان تایر با اشاره به تشکیل جلسه هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان تایر اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه تولید تایر، پیشنهاد ۱۵ درصدی قیمت تایر پیگیری شد و در نهایت با هماهنگی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، مقرر شد این میزان افزایش قیمت برای تایرهای تولیدی در کشور اعمال شود.

گرانی در بازار لبنیات

سخنگوی انجمن صنایع لبنی با اشاره به علل گرانی قیمت لبنیات در بازار گفت: در شرایط فعلی اقتصاد و کاهش قدرت خرید خانوار، صنایع لبنی از این افزایش قیمت‌ها رضایت ندارند، چرا که نتیجه آن تعطیلی کارخانه، بیکاری کارگران و کمبود کالاست. ظفری با بیان اینکه آزادسازی قیمت لبنیات منجر به کاهش سرانه مصرف می‌شود، افزود: با آزادسازی قیمت محصولات لبنی دهک‌های پایین جامعه توان خرید محصولات لبنی را ندارند، از این رو اعمال نظارت دولت علاوه بر جلوگیری از هرج و مرج بازار منجر به منطقی شدن هزینه سفره خانوار هم خواهد شد. 

برنج ایرانی ۴۵ هزار تومان شد

تسنیم نوشت: قیمت هر کیلوگرم برنج ایرانی بر اساس مشاهدات میدانی با افزایشی رکوردگونه ۳۸ تا ۴۵ هزار تومان و برنج هندی نیز ۲۲ تا ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که بر این اساس این کالای اساسی درحال تبدیل شدن به کالای لوکس برای بسیاری از خانوارها است و به‌تدریج از سبد خرید آنها خارج می‌شود

پیک دلتا طولانی است

عابدینی دبیر علمی کرونا گفت: متاسفانه پیک دلتا طولانی است و پایان این موج به رعایت  دستورالعمل‌های بهداشتی بستگی دارد تا زنجیره انتقال در این پیک جمع شود. برخی از شهر‌ها هنوز به پیک بیماری دلتا کرونا نرسیده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت