اخبار اقتصادی – اجتماعی

نمکی: مرزهای سیستان و بلوچستان را کنترل کنید

نمکی وزیر بهداشت در نامه‌ای به فرمانده کل ارتش بر مراقبت بیشتر از مرز‌های گسترده سیستان و بلوچستان جهت جلوگیری از هرگونه ورود غیرقانونی و انتقال بیماری  و همکاری ارتش در این زمینه تاکید کرد.

 از وضع صنعت خودرو شرمنده ایم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نباید فضای رقابتی را در بازار کشور از دست بدهیم. مردم باید خودروی با کیفیت سوار شوند، واردات خودرو باید آزاد شود. رزم حسینی افزود: گاهی به عنوان مسئول از وضع صنعت خودرو شرمنده می‌شویم البته طی چند سال اخیر  وضع بهتر شده است.

اعلام ساعت پایان کار پاساژها تا پایان مرداد

رجبی سخنگوی صنعت برق گفت: با پایدار شدن وضع تولید برق، میزان تولید برق نیروگاه‌های حرارتی از ۵۰ هزار مگاوات گذشت ولی  واحدهای برق‌آبی دچار محدودیت است. به گفته وی، ساعت خاتمه کار مراکز تفریحی و تجاری تا پایان مرداد ماه ساعت ۱۸ تعیین شده است.

مالیات خرید طلا حذف شد

فارس نوشت:  از این به بعد ۹ درصد مالیات خرید طلا فقط به سود و اجرت طلا تعلق می‌گیرد و اصل قیمت طلا از این مالیات معاف است‌. طبق قانون قبلی باید ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده از اصل طلا گرفته می شد و این  هزینه مضاعفی را بر دوش خریدار طلا می گذاشت.

زیان ۲هزار تومانی دامداران در فروش هر کیلو شیرخام

مقدسی، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی گاوداران گفت: قیمت تمام شده شیرخام برای دامداران ۶۹۲۵ تومان است، اما میانگین فروش شیرخام در کشور ۴۹۰۰ تومان است. این یعنی دامداران در هرکیلو شیرخام حدود ۲۰۰۰ تومان ضرر  می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دادرس مقدم – نوروز ۱۴۰۳ در حالی آغاز شد که میهمان سفره برکت خداوند و روزه

بیشتر

سلام وقت بخیر. معضل سوخت در استان خیلی جدی شده و شما هم می دانید

بیشتر

اصغری – مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت بیش از

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت