اخبار اقتصادی – اجتماعی

وزیر بهداشت: تخت‌های آی‌سی‌یو پس از کرونا ۲ برابر شد

وزیر بهداشت از صدور مجوز برای دومین واکسن ایرانی کرونا خبر داد و گفت: در طول ایام شیوع ویروس کرونا، تعداد تخت‌های آی سی یو در کشور دو برابر افزایش پیدا کرده است. نمکی افزود: تا پایان مردادماه مجموعا حدود ۱۴ هزار تخت به مجموعه تخت‌های بیمارستانی کشور افزوده می‌شود.وی اضافه کرد: دومین واکسن ایرانی کرونا هم مجوز استفاده عمومی می گیرد.

افزایش ۷۰ درصدی قیمت لبنیات از هفته آینده

بنی طبا سخنگوی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی با تاکید بر اینکه شیرخام ۶۵ درصد هزینه تولید محصولات لبنی را شامل می‌شود، گفت: در مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار قیمت خرید هر کیلوگرم شیرخام از دامدار ۶ هزار ۴۰۰ تومان تعیین شده است که با در نظرگرفتن هزینه حمل قیمت تحویل درب کارخانه لبنی به ۶ هزار ۶۰۰ تومان خواهد رسید، با این شرایط قیمت محصولات لبنی نیز حدود ۷۰ درصد افزایش را تجربه خواهد کرد.

میوه ارزان شد

دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان میدان‌مرکزی میوه و تره بار از کاهش ۱۰ درصدی قیمت اقلام میوه و صیفی خبر داد و گفت: با توجه به فراوانی بار و عرضه، قیمت تمامی اقلام‌ میوه، صیفی و فرنگی جات نسبت به هفته گذشته کاهش یافته و پیش بینی می‌شود که این روند استمرار یابد.

وام اجاره به مستاجران ۶ ماه دوم سال هم تعلق می‌گیرد

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه وشهرسازی گفت: وام اجاره به مستاجران ۶ ماه دوم سال هم تعلق می‌گیرد و همه مستاجرانی که متقاضی این تسهیلات هستند می‌توانند تا پایان شهریورماه نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند.محمودزاده افزود: امکان دریافت وام اجاره برای مستاجرانی که تا دی‌ماه سال جاری قرارداد اجاره خود را تمدید می‌کنند وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت