اخبار اقتصادی – اجتماعی

جریمه کارمندانی که واکسن نمی‌زنند چیست؟

سرپرست علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: طرح مدیریت هوشمند بیماران کرونایی در ۵ مرحله برگزار می‌شود و در مرحله نخست شامل کارکنان دستگاه‌های اجرایی خواهد شد. اویس افزود: کارکنانی که دوز کامل یا دوز نخست واکسن کرونا را دریافت نکرده اند یا باید مرخصی اجباری بگیرند یا در هر دو هفته با هزینه شخصی آزمایش پی سی آر و عدم ابتلا به کرونا ارائه دهند.

پلیس راهور: برگ سبز خودرو همان سند رسمی است

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا درباره برگه سبز خودرو اظهار کرد: بررسی‌های دقیقی در مجلس و قوه قضائیه صورت گرفته است. ما از طریق وزارت کشور هم یک اصلاحیه برای قانون ارائه دادیم که در واقع اصلاح ماده ۲۹ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی است. این اصلاحیه تایید شده و بزودی در هیئت دولت نیز تصویب می‌شود.

افزایش ۹۰ درصدی مالیات بر فروش سیگار

رویداد ۲۴ نوشت: بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۱ مالیات بر فروش سیگار بیش از ۸۷ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.در این لایحه درآمد وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) بابت حقوق انحصار و صدور مجوز توزیع محصولات دخانی ۳۸۵ میلیارد تومان خواهد بود که نسبت به رقم ۳۰۰ میلیارد تومان در سال قبل بیش از ۲۸ درصد افزایش داشته است.

واردات لوازم خانگی کره‌ای برای مرزنشینان هم ممنوع شد

به گزارش انتخاب مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) ثبت آماری ۱۶ تعرفه لوازم خانگی با نشان تجاری و ساخت کشور کره جنوبی را برای مشمولان تسهیلات قانون ساماندهی مبادلات مرزی، بازارچه‌های مرزی غیررسمی موقت، ملوانان و کولبران ممنوع اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت