اخبار اقتصادی – اجتماعی

مسافران کرونایی چگونه رصد می‌شوند؟

مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای گفت: کنترل سلامت مسافران جاده‌ای هم‌چنان به صورت «بصری» توسط شرکت‌های حمل‌ونقلی انجام می‌شود و این وضعیت تا زمان برقراری ارتباط با سامانه «امید» ادامه خواهد داشت. به گفته باقر جوان، نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقلی در اجرای پروتکل‌های بهداشتی نیز با مسئولیت مستقیم مدیران استانی انجام می‌شود.

مردم دیگر میوه نمی‌خرند؛ کاهش ۵۰ درصدی مصرف

رئیس اتحادیه بارفروشان اظهار داشت: میزان عرضه صیفی‌جات در میادین افزایش یافته اما از سوی دیگر تقاضا نیز کاهش یافته است. کاهش قدرت خرید مردم، ۵۰ درصد مصرف میوه را در کشور کاهش داده است. به گفته دارایی‌نژاد، میدان‌داران اجازه نمی‌دهند که قیمت میوه‌های شب یلدا افزایش ۵ تا ۱۰ هزار تومانی را تجربه کنند اگر افزایش قیمتی در این اقلام ایجاد شود در حد هزار تومان خواهد بود.

تاکید مجدد پلیس بر رسمی بودن برگ سبز به عنوان سند خودرو

سرهنگ جهانی معاون اجتماعی ناجا درباره اینکه برگ سبز خودرو سند رسمی است یا نه؟ گفت: درباره شبهه‌هایی که دفاتر اسناد رسمی مطرح کرده‌اند هیئت عمومی دیوان عدالت اداری که رای آن در حکم قانون است رای بر سند رسمی بودن برگ سبز خودرو و عدم نیاز به ثبت در دفاتر اسناد رسمی داده است ولی متاسفانه با وجود این همه شفافیت، برخی دفاتر اسناد رسمی تمکین نمی‌کنند.

احتمال ورود «اُمیکرون» به کشور

دبیر کمیته پژوهش کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا با بیان اینکه عدم شناسایی اُمیکرون، به این معنا نیست که این سویه هنوز وارد کشور نشده، گفت: ممکن است این سویه وارد کشور شده باشد، اما هنوز مورد شناسایی قرار نگرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


استاندار خراسان جنوبی با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال

بیشتر

یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت