اخبار اقتصادی – اجتماعی

شرط معدل در آزمون‌های استخدامی قانونی نیست

هیئت عمومی دیوان عدالت اداری با صدور رایی اعلام کرد که درج شرط معدل در آزمون‌های استخدامی، قانونی نیست. هیئت عمومی دیوان عدالت اداری پس از بحث و بررسی، نظر به اینکه اولا؛ ماده ۴۲ قانون مدیریت خدمات کشوری به عنوان یک قانون عام، تحصیلات دانشگاهی و یا همتراز را از جمله شرایط برشمرده و نسبت به شرط معدل تکلیفی تعیین نکرده است.

تورم ۲۵ استان از میانگین تورم کشور بیشتر شد

رویداد۲۴ نوشت: در حالی در سال جاری ۲۵ استان تورمی بالاتر از تورم کل کشور داشتند که این نسبت برای آبان ماه سال گذشته، ۱۱ استان گزارش شده بود؛ بدین معنا که به فاصله یک‌سال علاوه بر افزایش ۵۳ واحد درصدی تورم، ۱۴ استان نیز به لیست استان‌های با تورم بالاتر از میانگین کشوری اضافه شدند.

جزئیات ثبت‌نام کارت سوخت المثنی

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با حل شدن اختلال سامانه هوشمندسوخت، سامانه ثبت‌نام کارت سوخت المثنی پس از بازطراحی آماده فعالیت خواهد بود. وی اضافه کرد: اولویت صدور کارت سوخت المثنی برای خودرو‌های نفت‌گازسوز و خودرو‌های عمومی بنزین‌سوز است، ولی مالکان خودرو‌های شخصی بنزین‌سوز نیز می‌توانند درخواست خود را برای صدور کارت سوخت المثنی ثبت کنند.

میوه شب یلدا گران نخواهد شد

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: اجازه نخواهیم داد قیمت میوه برای شب یلدا بالا رود. مصطفی دارایی نژاد، با بیان اینکه برای تامین میوه شب یلدا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است، گفت:علاوه بر پرتقال و سیب و کیوی، انار و هندوانه برای شب یلدا تقاضای بسیاری دارد. رئیس اتحادیه بارفروشان اضافه کرد:سایر میوه جات هم به صورت فراوان در بازار وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت