اخبار اقتصادی – اجتماعی

حداکثر دریافتی کارکنان دولت باید ۳۵ میلیون تومان باشد

رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی گفت: مجموع دریافتی کارکنان دولت حتی وزرا و نمایندگان، نباید بیش از ۳۵ میلیون تومان باشد. شریعتی افزود: پزشکان کارانه ای دارند که از درآمد اختصاصی بیمارستان داده می شود و حداکثر آن شصت میلیون تومان است. در نتیجه سقف دریافتی پزشکان ماهانه باید زیر ۱۰۰ میلیون تومان باشد.

۱۰ میلیارد دلار یارانه گاز می‌دهیم ولی باز هم مردم خوشحال نیستند

مرتضی زمانیان کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه چند ۱۰ میلیارد دلار یارانه برای گاز پرداخت می کنیم، گفت: بر اساس بسیاری از آمارها، بیشترین یارانه انرژی جهان را پرداخت می کنیم اما مردم از این یارانه خوشحال نیستند زیرا به شکل ناکارایی هدر می رود.

صداوسیما: هک شدن سامانه سهام عدالت کذب است

صداو سیما به نقل از منبع آگاه نوشت: مسئولان شرکت سپرده گذاری مرکزی به محض انتشار شایعه مبنی برهک شدن اطلاعات سهامداران سهام عدالت،در شرکت سپرده گذاری مرکزی حضور پیدا کردند و با بررسی اطلاعات مشخص شد که سامانه هک نشده است.

دانشگاه های افسری ارتش استخدام می کند

دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل کادر افسری نیروهای زمینی، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)، هوایی، دریایی و سازمان‌های تابعه خود ار بین جوانان پسر مومن، متعهد و علاقه‌مند به حرفه نظامی‌گری و رزمندگی که دارای روحیه انقلابی، ولایت‌مداری، سلحشوری، از جان گذشتگی، ایثارگری و بسیجی باشند، هم‌رزم می پذیرد. زمان توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان از مورخه ۷ تا ۹ دی ماه سال جاری و از طریق مراجعه به نشانی www.gozinesh.aja.ir خواهد بود.

شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیونی بانک صادرات ایران

خبرآنلاین نوشت: اشخاص حقیقی و حقوقی، مدیران شرکت‌ها وخیرین می‌توانند با سپرده‌گذاری بلند مدت در بانک صادرات ایران، نسبت به افتتاح حساب برای استفاده خود، اقوام درجه یک، اشخاص زیرمجموعه و کارکنان اقدام و آنها را برای دریافت تسهیلات تا سقف دو میلیارد ریال در قالب دو طرح «تبسم» و «تسهیلات بدون واریز قسط» بدون ضامن به بانک معرفی کنند.

حقوق کارکنان کدام دستگاه‌ها محرمانه می‌ماند؟

ایسنا نوشت: با وجود عدم مشمولیت برخی دستگاه‌ها در قانون مدیریت خدمات کشوری، در رابطه با ورود اطلاعات حقوق کارکنان در سامانه ثبت حقوق و مزایا، داشتن قانون خاص برای اداره دستگاه اجرایی بهانه‌ای برای عدم ورود نیست و باید تمامی دستگاه‌های تعیین شده در قانون نسبت به این موضوع اقدام کنند.

دلیل تاخیر در میزان تولیدات واکسن برکت اعلام شد

جلیلی مدیر گروه تولید واکسن برکت درباره تاخیر در تولیدات و نرسیدن به ۵۰ میلیون دوز واکسن تا شهریور گفت: بخشی از دستگاه‌های ما برای فاز ۲ و فاز ۳ از کشور هند و چین خریداری شده بود و برای نصب تجهیزات و راه اندازی باید کشور سازنده حضور پیدا کند و این‌ها را نصب کند. بخشی از آن‌ها که آمده بودند هم با تاخیر وارد کشور شدند و همچنین به دلیل ابتلا به بیماری کرونا کار خودشان را با تاخیر شروع کردند.

وعده ارزانی گوجه‌فرنگی تا یک‌ماه دیگر

کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت گوجه فرنگی یک ماه دیگر به تعادل می‌رسد، گفت: دلیل نوسانات قیمت گوجه فرنگی نیز به دلیل جابجایی فصل است و حدود یک ماه است که برداشت محصول گوجه جنوب کشور آغاز شده است.

مرغ ارزان می‌شود ولی به یک شرط

مشاور اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: در آبان ماه نسبت به ماه‌های دیگر جوجه بیشتری در سالن‌های پرورش ریخته شده است و اگر نهاده‌های مورد نیاز واحدهای مرغداری به موقع تامین شود از اواسط آذرماه به بعد عرضه مرغ بیشتر از تقاضا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت