اخبار اقتصادی – اجتماعی

تزریق یک دوز واکسن کرونا به ۸۴ درصد جمعیت هدف

وزیر بهداشت با اشاره به کار جهادی و بسیجی صورت گرفته در مقابله با کرونا و همچنین واکسیناسیون علیه این بیماری در کشور، از ورود ۱۵۰ میلیون دوز واکسن به کشور تا کنون خبر داد و گفت: اکنون حدود ۸۴ درصد جمعیت هدف یک دوز واکسن و ۶۸ درصد هم دو دوز واکسن زدند و تا چند هفته آینده این درصد افزایش می‌یابد.

دولت چقدر اوراق منتشر می‌کند؟

ایسنا نوشت: جریان اوراق فروشی دولت در سال جاری نشان می‌دهد که در ماه حدود ۷۵۰۰ میلیارد تومان اوراق جدید منتشر کرده و مابقی اصل و سود اوراق گذشته بوده است. بدین ترتیب در آبان ماه ۱۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بابت اصل و سود اوراق منتشر شده در گذشته پرداخت کرده است.

تکذیب شایعه حذف ارز دولتی داروها

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با تکذیب شایعه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی داروها گفت: الان ارز اکثریت داروهای ما ارز دولتی است و منتظر تعیین تکلیف این موضوع در دولت و مجلس هستیم. گفتنی است، یکی از رسانه ها با انتشار خبری مدعی شده بود: «سازمان غذا و دارو چراغ خاموش و بدون پشتوانه قانونی در حال حذف نرخ ارز یاران های دارو قلم به قلم است.

افزایش هزینه خانوار چقدر است؟

ایسنا نوشت: هزینه تامین کالا و خدمات در ایران به طور متوسط بیش از ۳۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و در این بین برخی اقلام بالغ بر ۷۰ درصد گران شده‌اند.

افزایش ۱۰ درصدی حوادث برق گرفتگی در سال جدید

سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: از فروردین تا پایان مهر سال جاری ۵۵۲ نفر بر اثر برق گرفتگی در کشور جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل(۱۳۹۹) که آمار تلفات ۵۰۲ نفر بود، ۱۰ درصد بیشتر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


استاندار خراسان جنوبی با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال

بیشتر

یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت