اخبار اقتصادی – اجتماعی

افزایش قیمت نان غیرقانونی است

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با تاکید بر اینکه قیمت‌های اعلام شده برای نان از سوی وزارت جهاد کشاورزی فقط مربوط به استان تهران است، اعلام کرد که هرگونه افزایش قیمت نان در کشور غیرقانونی است. در این اطلاعیه تأکید شده که کلیه بازرسان سازمان‌های جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف سراسر کشور مکلفند با هر گونه افزایش قیمت انواع نان برخورد و پرونده تخلف را برای برخورد قانونی در اسرع وقت به شعب سازمان تعزیرات حکومتی ارسال کنند.

آمار وحشتناک مرگ و میر ناشی از مواد مخدر در ایران

رویداد ۲۴ نوشت: در شش ماهه اول امسال آمار تلفات ناشی از سوءمصرف مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶.۵ درصد افزایش یافت. بر اساس این گزارش و بر اساس نوع ماده مصرف شده در متوفیان سوءمصرف مواد، ۵۴۴ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر، ۱۱۲ نفر مواد محرک یا توهم زا و یکهزار و ۶۸ نفر نیز بر اثر مصرف داروهای مخدر (همچون متادون و ترامادول)، جان خود را از دست داده اند. ۷۶۶ نفر نیز بر اثر مصرف همزمان چند دسته مواد در این مدت جان باخته اند.

کنکور سالی دو بار برگزار می شود

منصور کبگانیان دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور درباره احتمال حذف کنکور اظهار کرد: کلمه کنکور یعنی سنجش و پذیرش که در قالب این معنی حذف شده است. او افزود: سنجش در کنکور یعنی اینکه ۶۰ درصد آن به آموزش و پرورش واگذار شده است و ۴۰ درصد باقی مانده به خود داوطلب بر می‌گردد که در مدت زمان ۴ ساعت باید آزمون کنکور دهد. کبگانیان تصریح کرد: کنکور سراسری قرار شده تا دو بار در سال برگزار شود، بنابراین اگر به شکل قبلی کنکور که هیجان و نگرانی وجود داشت نگاه کنیم باید گفت که کنکور برداشته شده است، ولی سنجش و پذیرش همچنان در کنکور وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت