اخبار استان

تشکیل ۲ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۸ میلیارد ریال در خراسان جنوبی

ایرنا – معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در راستای تشدید و افزایش نظارت‌ها، ۲ پرونده تخلف صنفی به ارزش هشت میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال توسط بازرسان این مجموعه در استان تشکیل شد. این پرونده‌ها که در حوزه نهاده‌های کشاورزی و کالاهای اساسی بوده است

معاون اجرایی رییس جمهور به خراسان جنوبی سفر می‌کند

ایرنا – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: معاون اجرایی رییس جمهور امروز (سه‌شنبه) برای بازدید و بررسی روند اجرای مصوبات سفر استانی رییس جمهور به این استان سفر می‌کند.علیرضا عباس‌زاده روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: سید صولت مرتضوی به همراه هیاتی از مدیران اجرایی کشور برای بررسی روند اجرا و پیشرفت فیزیکی مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی سفر می‌کند.وی دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حضور در جلسه پیگیری مصوبات سفر و ستاد تنظیم بازار، بازدید از چند پروژه شاخص، افتتاح متمرکز ۶۹۷ پروژه توسعه مخابراتی و بازدید از سطح شهر بیرجند را از جمله برنامه‌های این سفر یک روزه ذکر کرد.معاون استاندار خراسان جنوبی افزود: روز چهارشنبه ۱۱ خرداد هم سفر نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی و جمعی از معاونین وزرا و مدیران وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی را میزبانی خواهیم کرد.وی با بیان اینکه علی نیکزاد و هیات همراه به دعوت رییس مجمع نمایندگان استان به خراسان جنوبی سفر می‌کنند گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حضور در شهرستان‌های سرایان، بشرویه، فردوس و طبس و بازدید از چند پروژه حوزه راهداری، راه، کشاورزی و دامپروری از جمله برنامه‌های این سفر است.عباس‌زاده اظهار داشت: برای استفاده از فرصت حضور نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در استان در راستای رفع موانع قانونی و توجه ویژه به مناطق محروم و کم‌برخوردار در تصویب قوانین، برنامه‌ریزی شده است.وی افزود: در این سفر درخصوص مطالبات استان از وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی بحث و تبادل نظر خواهد شد.معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: روز پنجشنبه هم میزبان رییس فدراسیون تیراندازی کشور در استان خواهیم بود.وی بیان کرد: بازدید از زیرساخت‌های ورزشی و ظرفیت‌های استان در زمینه تقویت ورزش تیراندازی از جمله برنامه‌های این سفر است.عباس‌زاده افزود: امیدواریم بتوانیم از حضور این مهمانان حداکثر استفاده را در راستای توسعه استان خراسان جنوبی ببریم.

موفقیت در جراحی اقتصادی نیازمند همراهی مردم است

ایرنا – نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: موفقیت در جراحی اقتصادی که دولت سیزدهم شروع کرده، نیازمند همراهی مردم است زیرا در حال حاضر ۹۰ درصد اعتبارات خرج امور جاری می‌شود. حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی در جمع همیاران بازار در امر نظارت بر کالاهای اساسی خراسان جنوبی افزود: اصلاحاتی که با جراحی اقتصادی در دولت آغاز شده می‌خواهد جلوی این اقتصاد مریض را بگیرد و با اخلاصی که حاضر است این بار سنگین را تحمل کند طرح جراحی اقتصادی را آغاز کرد. وی با بیان اینکه مشکلات و مسایل اقتصادی پشت سر گذاشته می‌شود اما همراهی می‌خواهد تصریح کرد: تا این اصلاحات در اقتصاد صورت نگیرد به اهداف نمی‌توان رسید که در این راه آگاهی‌بخشی به مردم از مهمترین کارها است که مقام معظم رهبری هم به بحث جهاد تبیین تاکید دارند. حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی گفت: آنهایی که نظم را بر هم می‌زنند در اقلیت هستند که در طرح همیاران همین افراد باید بیدار شوند که سنگر را حفظ کنند زیرا دشمن وارد شده است.
وی تصریح کرد: خراسان جنوبی از دیرباز دارای مردمی امین و درستگار بوده که این مهم ریشه در فرهنگ و تمدن این خطه از مرز و بوم دارد و فرهنگ این منطقه جزو مفاخر ما است اما مردم باید نسبت به برخی نفوذها آگاه شوند. وی در ادامه خطاب به همیاران بازار با بیان اینکه آنچه برای جامعه به وجود آمده اتفاقی نیست بلکه برنامه‌ای ۴۰ ساله است تاکید کرد: در امر بازرسی حتما باید از تجربه بازاریان اصیل، حوزویان و دانشگاهیان استفاده شود زیرا بازار اسلامی از پشتوانه‌های سیاست حکومت اسلامی است.

همیاران بازار بر فعالیت نانوایی‌های خراسان جنوبی نظارت دارند

رییس سازمان جهاد کشاورزی هم در این دیدار گفت: برنامه‌ریزی کردیم در برخی نانوایی‌ها همیار بازار از نحوه خمیرگیری تا پایان کار حضور فیزیکی داشته باشد که نحوه ارایه خدمت نانوایی‌ها سبب گلایه مردم نشود. مهدی جعفری افزود: ساعات پخت برخی نانوایی‌‎ها رعایت نمی‌شود و سهم آرد هم پخت نشده که ناراحت‌کننده است. وی با اشاره به برنامه دولت برای ساماندهی حوزه آرد و نان گفت: آرد یارانه‌ای به مبلغ ۳۸ هزار تومان در داخل استان ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد لذا برخی نانوایان وظیفه خود را به‌درستی انجام نمی‌دهند و موجبات نارضایتی مردم را بوجود می‌آورد.
جعفری به اعزام روزانه همیاران بازار در سطح استان اشاره کرد و افزود: از زمان اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و توزیع کالاهای اساسی ۲۲۱ پرونده تخلف توسط همیاران بازار تشکیل شده است. وی گفت: از ابتدای این طرح تاکنون هزار و ۸۲۱ بازرسی از مبادی جامعه هدف صورت گرفته و از ۵۴۱ تماس دریافتی در سامانه ۱۲۴ ستاد خبری تنظیم بازار به ۳۲۱ مورد پاسخ داده شده است.
جعفری از کشف ۱۸ مورد احتکار و قاچاق کالا در این مدت خبر داد که ارزش ریالی آن ۹۲۸ میلیون و ۵۹۰ هزار ریال بوده است.
وی اظهار داشت: بیشترین تخلفات با ۵۲ مورد مربوط به شهرستان بیرجند و پس از آن طبس بوده که پرونده‌ها به تعزیرات حکومتی ارجاع شده و شهرستان‌های خوسف و بشرویه نیز هیچ تخلفی نداشتند.
وی از برگزاری جلسات روزانه قرارگاه امنیت غذایی استان خبر داد و گفت: تشکیل مرتب کارگروه تنظیم بازار به ریاست معاون اقتصادی استاندار از دیگر اقداماتی است که در حوزه تنظیم و نظارت بر بازار دنبال می‌کنیم و همه موضوعات به‌صورت روزانه رصد می‌شود. وی افزود: در این مدت ۱۲ رزمایش عملیاتی بازرسی برای آرامش‌بخشی به بازار در مرکز استان برگزار شد که متناظر با آنها در شهرستان‌ها هم ۱۰ رزمایش برگزار شده است.

کسب رتبه نخست پرداخت تحصیلات بند الف تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۰ توسط بانک کشاورزی خراسان جنوبی

تا پایان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ شعب بانک کشاورزی استان خراسان جنوبی مبلغ ۹۵ میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۰ پرداخت کرده مدیر شعب بانک کشاورزی استان خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت :استان خراسان جنوبی با پرداخت ۹۵ میلیارد تومان تسهیلات در قالب ۱۷۷ فقره از محل اعتبارات مذکور رتبه نخست کشور را در پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به دست آورد. حسین مودی به خبرنگار آوا گفت: این تسهیلات با اولویت در طرح های گلخانه ،دام و طیوروآبزیان ،آب و خاک و صنایع تبدیلی و تکمیلی به متقاضیان واجد الشرایط و معرفی شده به بانک پرداخت میشود .
مدیر ستادی بانک کشاورزی در ادامه این گزارش افزود: شعب بانک کشاورزی در راستای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها درصدور دامدار کارت و پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش نهاده های دام و طیور، از ابتدای شروع طرح تا پایان روز گذشته تعداد ۱۳۸ فقره دامدار کارت به مبلغ ۱۶۶ میلیارد ریال پرداخت که تاکنون رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

اجرای رایگان لوله کشی گاز منازل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی استان

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی و با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر تفاهم نامه ای فیمابین شرکت گاز با کمیته امداد امام(ره) و سازمان بهزیستی منعقد گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی، سید محمود هاشمی گفت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی که فاقد سابقه اشتراک قبلی گاز باشند؛ می توانند با ارائه معرفی نامه از سازمان های ذیربط از مزایای این طرح حمایتی بهره مند گردند.
هاشمی تصریح کرد: دولت تسهیلات مطلوبی را برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در نظر گرفته است به نحوی که هم هزینه لوله کشی داخلی منازل خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی و هم واگذاری اشتراک (کنتور) به مددجویان با ارائه معرفی نامه از سوی این دو نهاد رایگان می باشد. مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: گاز بهای مشترکین تحت پوشش این دو سازمان که مصرف ماهیانه آنها در سه پله اول قرار داشته باشند نیز رایگان محاسبه می گردد.

آغاز طرح شبکه همیاران مردمی دولت در راهداری استان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از آغاز طرح شبکه همیاران مردمی دولت در بخش راهداری استان خبرداد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده گفت: این طرح، همزمان با میلاد باسعادت حضرت معصومه (س)، از ۱۱ خرداد، همزمان با سراسر کشور آغاز می شود. وی به ایجاد شبکه همیاران مردمی دولت در اجرای طرح واکنش سریع (طوس) اشاره کرد و گفت: تمامی هم استانی ها و کاربران جاده ای به ویژه رانندگان حرفه ای که در سطح راه های استان تردد دارند؛ مشکلات مرتبط با ایمنی راهها را که نیازمند اقدام سریع برای برطرف نمودن دارد را از طریق سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ می توانند گزارش کنند.
جلال زاده تصریح کرد: موضوعات قابل گزارش در فاز اول طرح شامل: لکه گیری و اصلاح چاله های مخاطره آمیز در راه ها، پاکسازی و شستشوی علایم و تابلوهای ایمنی موجود ، پاکسازی اجسام زاید از سطح و شانه راه ها، رفع نقص و عیب از تابلو و علایم و تجهیزات ایمنی موجود، تکمیل علایم در پیچ های تند فاقد علایم کافی است. وی یادآور شد: رفع نقص حفاظ ایمنی آسیب دیده و مخاطره آمیز، آشکار سازی مقاطع حادثه خیز، ایمن سازی تقاطع منجر به حادثه یا انسداد جاده ها دسترسی غیر مجاز نیز از دیگر موارد قابل گزارش در فاز اول این طرح است.
وی، خاطرنشان کرد: بالغ بر۱۷ هزار کیلومتر انواع راه در خراسان جنوبی، سرمایه عظیم و ارزشمندی بوده که حفاظت و نگهداری آنها بسیار مهم است.

انعقاد تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری استان و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان

تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری استان با دانشگاه جامع علمی کاربردی استان
به منظور اجرای طرح دستیار فناور دانشجویان ، منعقد شد. به گزارش روابط عمومی این دانشگاه، در راستای تحقق اهداف طرح دستیار فناور که توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری برنامه ریزی و جهت اجرا ابلاغ شده بود، دکتر حبیب آتش روز سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خراسان جنوبی و دکتر محمدعلی ناصری رئیس پارک علم و فناوری استان تفاهم نامه همکاری امضا نمودند.
طرح دستیار فناوری با راهبرد و هدایت دو نهاد دانشگاه و پارک علم و فناوری در هر استان برنامه ریزی شده است. این طرح براساس هدایت هدفمند آموزه های دانشجویان در راستای استفاده کاربردی و کسب تجربه عملی جهت شکل گیری دانشگاه جامعه محور و کار آفرین و ایجاد انگیزه و حس امید در دانشجویان و با هدف تربیت نیروی متخصص، تنظیم و برنامه ریزی شده است.
این طرح دارای مراحل اجرایی متعددی است که در مرحله اول انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین برای شروع کار است. دانشجویان علاقه مند به مشارکت در این طرح می توانند با مراکز آموزشی محل تحصیل خود ارتباط برقرار نمایند.

شناسایی ۹ مورد مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی

در شبانه روز گذشته مورد فوت کرونا در خراسان جنوبی ثبت نشد. دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در استان گفت: از مجموع ۱۰۶ تست تشخیص مولکولی و تست سریع کرونا در استان انجام شد، ۹ بیمار جدید شناسایی شد. شریف زاده افزود: از این تعداد ۲ مورد در شهرستان بیرجند، ا مورد در شهرستان درمیان، ۱ مورد شهرستان نهبندان و ۵ مورد در شهرستان قائنات شناسایی شد.‌

شهادت مأمور نیروی انتظامی «قاین» در درگیری با قاچاقچیان

فرمانده انتظامی خراسان‌ جنوبی گفت: روز یکشنبه سرباز علی شبانی از سربازان انتظامی قائنات و اهل شهرستان کاخک خراسان‌ رضوی به درجه رفیع شهادت نائل شد. سردار ناصر فرشید اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان قاین به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند که راننده با رؤیت مأموران اقدام به فرار کرد. وی افزود: قاچاقچیان برای فرار از محل، از عوامل دودزا استفاده می کنند و این امر سبب عدم دید مأموران و واژگونی خودروی انتظامی می شود. وی اضافه کرد: طی این حادثه، سرباز علی شبانی، مجروح و بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شد. فرشید اعلام کرد: متأسفانه علی‌رغم تلاش تیم پزشکی سرباز «علی شبانی» به‌علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

تا پایان سال؛ ایجاد بیش از ۸ هزار فرصت شغلی برای نیازمندان

مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امسال صاحب ۸ هزار فرصت شغلی می‌شوند. مدیرکل کمیته امداد استان گفت: برای ایجاد این فرصت‌های شغلی بیش از۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است. عرب افزود: بر اساس تفاهمنامه‌هایی که با سازمان فنی و حرفه‌ای، جهاد دانشگاهی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و سایر موسسات حرفه آموزی منعقد کرده ایم، امسال بیش از ۶ هزار مددجوی کمیته امداد آموزش‌های مهارتی اشتغال و حرفه آموزی را کسب می‌کنند.

تشکیل ۲۳۳ پرونده تخلف صنفی

از ابتدای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، ۲۳۳ پرونده تخلف صنفی در خراسان جنوبی تشکیل شده است. تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت با بیان اینکه ۱۹ هزار و ۴۵۸ بازرسی انجام شده گفت: این میزان پرونده تخلف به ارزش ۲۴ میلیارد ۵۸۱ میلیون ریال تشکیل شده است.

تولیدات زنان روستایی در سبد صادرات به اروپا

تولیدات زنان روستایی خراسان جنوبی از آغاز امسال به ۳ کشور اروپایی صادر شده است. سرپرست تعاون روستایی استان گفت: زنان عضو این تعاونی‌ها، از آغاز امسال ۷۳۲ لیتر عرقیات گیاهی، ۵۲۰ لیتر گلاب، ۳۹۰ لیتر انواع ترشیجات، ۵۰ لیتر مربا، ۵۱ لیتر انواع شربت، ۳۹۲ کیلوگرم شیرینی، هزار و ۴۰۰ متر انواع حوله، ۴۰ متر جاجیم، ۲۰ متر سوزن دوزی، ۲۰ متر چادرشب، ۷۰ متر دستمال آشپزخانه، ۱۱۰ عدد لوازم چرمی، ۴۰ عدد شال سر و ۱۰ سری لباس نوزاد تولید کرده اند.

پیش بینی برداشت حدود ۱۶ هزار تن انگور از باغات

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: امسال پیش بینی می‌شود ۱۵ هزار و ۹۷۵ تن انگور از سطح ۲ هزار و ۶۹۸ هکتار برداشت شود. عبدالرضا رضایی، برآورد ارزش این محصول را ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد. وی افزود: حدود ۷۰ درصد از انگور تولیدی در داخل استان مصرف و بقیه به خارج از استان ارسال می‌شود.

ثبت دو وقف جدید در چنشت

حسن عطایی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سربیشه از ثبت دو وقف جدید از ابتدای سال خبر داد و گفت: هر دو وقف در روستای چنشت بوده است. وی افزود: خانم نساء سادات ابراهیمی شش دانگ عرصه و اعیان یک باب منزل مسکونی را برای هزینه‌های مراسم عزاداری و فرهنگی وقف کرد. وی ادامه داد: آقای مهدی هاشمی وفا هم شش دانگ یک قطعه زمین باغ کشاورزی با درخت را برای هزینه‌های مراسم فرهنگی و عمرانی آستان مقدس امامزادگان علوی (ع) وقف کرده است.

ارائه مشاوره ژنتیکی به ۷۴ زوج

کارشناس مسئول دفتر پیشگیری اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی از ارائه مشاوره ژنتیکی به ۷۴ زوج استان خبر داد. ظریفی گفت: هدف مشاوره‌های ژنتیکی آن است که آیا خطر معلولیت نوزاد ، بعد از ازدواج، وجود دارد یا خیر.

ادامه استقرار هوای خنک در استان

استقرار هوای خنک در خراسان جنوبی ادامه خواهد داشت. کارشناس هواشناسی گفت: برای ۲۴ ساعت آینده در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با گردو خاک و کاهش کیفیت هوا به خصوص در نیمه شرقی استان قابل پیش بینی است. زارعی گفت: همچنین در این مدت در مرز شرقی هم احتمال وقوع طوفان گردو خاک دور از انتظار نیست. وی گفت: به لحاظ دمایی تا پایان هفته تغییر دمایی در طول روز محسوس نخواهد بود و استقرار هوای خنک ادامه خواهد داشت.

لزوم حفظ وحدت بین مذاهب، قوای مسلح و جناح های سیاسی

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: بین مذاهب، قوای مسلح و جناح های سیاسی باید وحدت ایجاد شود.
خسروی اسفزار در جمع پرسنل پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجندگفت: با تمام مشکلات امروز دست نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی پُر است و امروز قوای مسلح به برکت خون شهدا از آمادگی خوبی برخوردار هستند. وی در خصوص جراحی اقتصادی کشور گفت: عده‌ای در خصوص اجرای این طرح در جناح دشمن قرار دارند و ما از این افراد انتظار دوستی داشتیم و همه باید همدیگر را کامل کنیم نه اینکه دنبال مُچ گیری باشیم. خسروی اسفزار افزود: قوای مسلح با وحدت می‌توانند موفق‌تر عمل کنند و اگر وحدت وجود نداشته باشد نه سپاه و نه ارتش نمی‌توانند موفق باشند. وی با بیان اینکه علت وجود مشکلات این است که به سخنان مقام معظم رهبری عمل نمی‌شود، افزود: انقلاب اسلامی و مدیریت امام راحل و مقام معظم رهبری را درک کنیم و سرمایه‌های خود را باید بشناسیم.

تولید با پیوست فناوری

فرماندار بیرجند در جلسه هماهنگی و تبادل نظر رفع موانع و تولید با پیوست فناوری مشکلات شرکت‌های دانش بنیان شهرستان بیرجند گفت: اولویت امروز ما مسئله اقتصادی است. فاضلی فرد، حلقه مفقوده در حوزه دانش بنیان را نبود سخت افزار و تجاری سازی محصولات دانش بنیان دانست. وی گفت: از ابتدای راه باید به تولید پیوست فناوری داد تا در در زمینه اقتصادی بتوانیم پابرجا بمانیم.

صرفه جویی ۱۷۵ میلیون مترمکعبی منابع آبی طی ۵ سال

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: سالانه ۹۰۰ میلیون مترمکعب از ذخایر آبی استان برداشت می‌شود و در ۵ سال آینده باید ۱۷۵ میلیون آن کاهش یابد. عباس زاده در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان گفت: مقرر شده تا سال ۱۴۰۵ برنامه جامعی برای مقابله با کم آبی و سازگاری با خشکسالی تدوین شود. وی گفت: اصلاح شبکه فرسوده انتقال آب نیز از مهم‌ترین اقدامات است که در صورت ترمیم از هدررفت ۳۵ تا ۴۰ درصدی آب جلوگیری خواهد کرد.

اجرای طرح ویژه ترخیص خودروهای توقیف شده

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: پلیس راهور طرح ویژه ترخیص خودرو‌های توقیف شده را در دستور کار خود قرار داده است. سرهنگ عباسی گفت: مالکین خودرو‌های توقیف شده می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ در استان نسبت به ترخیص خودرو‌های توقیف شده خود با استفاده از شرایط ویژه اقدام کنند. او گفت: از ویژگی‌های مهم این طرح فوق العاده می‌توان به محاسبه هزینه‌های پارکینگ بر مبنای نرخ‌های مصوب سال ۹۴ اشاره کرد.

ایجاد ۳۰ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی، ۳۰ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در استان ایجاد می شود.
موسوی نژاد در مراسم کلنگ زنی سالن ورزشی مدرسه شهیدین قاسمی مهرشهر گفت: با ساخت این طرح‌ها حدود ۸ هزار متر فضای ورزشی به مدارس استان اضافه می‌شود که نقش مهمی در ارتقای سلامت جسمی و کشف استعداد دانش آموزان در زمینه‌های ورزشی دارد. او گفت: اعتباراتی که برای ساخت این طرح‌ها در نظر گرفته شده است ۹ میلیارد تومان است که با توجه به حجم کار این مقدار اعتبار کافی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت