اخبار استانی

رفع موانع تولید پیش‌نیاز توسعه خراسان جنوبی است

ایرنا- استاندار در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: حمایت از واحدهای صنعتی با رفع موانع اداری و قوانین دست و پاگیر حوزه تولید، پیش‌نیاز توسعه استان است. قناعت افزود: رفع موانع پیش‌روی واحدهای تولیدی در دستور کار جدی مسئولان قرار گیرد.

راه‌آهن شرق از ظرفیتهای مهم ریلی کشور است

ایرنا- سید مصطفی داوودی معاون فنی و زیربنایی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست اداره کل راه‌آهن شرق کشور گفت: راه‌آهن شرق یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم ریلی است که باید پشتیبانی تفاهم‌نامه‌هایی که در کشور بسته می‌شود را انجام دهد. در این مراسم”علی حکامی قاسمی” به عنوان سرپرست اداره کل راه آهن شرق معرفی و از خدمات “رضا شرقی” مدیرکل سابق راه‌آهن شرق قدردانی شد.

احداث بیمارستان یا مرکز درمانی دیهوک در اولویت قرار دارد

ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: با توجه به قرار گرفتن شهر دیهوک در مسیر تردد مسافران چند استان کشور، تسریع در عملیات اجرایی احداث بیمارستان یا مرکز “درمان بستر” در اولویت قرار گرفته است. طالبی در نشست بررسی مشکلات بخش دیهوک گفت: طبق آخرین پیگیری‌های صورت گرفته و جذب خیر، اقدامات لازم برای آغاز عملیات اجرایی به‌زودی تعیین تکلیف خواهد شد.

یادواره شهدای رسانه برگزار می‌شود

ایسنا- علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یادواره شهدای رسانه در محل حسینیه جماران بیرجند با همکاری هیات رزمندگان اسلام، روز شنبه ۲۲ مردادماه برگزار خواهد شد.

بیمارستان ۳۲ تختخوابی خوسف امسال به بهره‌برداری می‌رسد

ایرنا- سرپرست فرمانداری خوسف گفت: پس از ۱۳ سال، بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد. محمدعلی ایمانی افزود: اکنون بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان خوسف در نظر گرفته شده است.

خراسان جنوبی، استان پیشرو در اجرای سیستم های نوین آبیاری

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی گفت: از ابتدای امسال اجرای سیستم های نوین آبیاری در حدود ۱۲ هزار هکتار از اراضی استان آغاز شده که تا کنون در هزار و ۳۲۹ هکتار به بهره برداری رسیده است. محمدی افزود: خراسان جنوبی در حال اجرا ، رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

طراحی و ساخت ۲۰ المان ویژه ماه محرم در فردوس

حسین اکبری، شهردار فردوس گفت: به منظور افزایش جلوه بصری معنوی شهر، پرسنل حوزه تاسیسات و زیباسازی شهرداری فردوس از دو هفته مانده به دهه اول محرم، طراحی و ساخت ۲۰ المان نوری و حجمی ویژه ماه محرم را اجرا و در نقاط مختلف شهر نصب کردند.

ثبت یک مورد فوتی کرونایی در خراسان جنوبی

در شبانه روز گذشته یک نفر براثر کرونا در خراسان جنوبی جان خود را از دست داد و تعداد جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۴۷۷ نفر ارسید. دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در استان گفت: روز گذشته ثبت یک مورد فوتی کرونایی در خراسان جنوبی۳۳۱ آزمایش تشخیص مولکولی و سریع کرونا در استان انجام شد که در مجموع ۱۶۰ بیمار جدید شناسایی شد.


استان در عزای حسینی گریست

هیاتهای مذهبی و اقشار مختلف مردم خراسان جنوبی در تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور پرشور در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان بار دیگر جلوه‌ای از عشق و ارادت به خاندان عصمت و طهارت را به منصه ظهور رساندند. همزمان با نهم و دهم ماه محرم در خراسان جنوبی عزاداری‌ها، مداحی‌ها و سوگواری به اوج خود رسید و این استان یکپارچه عزا و ماتم گردید. برگزاری آیین شبیه‌گردانی، تعزیه‌خوانی، مداحی و مرثیه‌خوانی، کاروان طفلان و جوانان کربلا از دیگر برنامه‌هایی بود که در تجمع بزرگ عاشورایی اجرا شد.

اقامه نماز ظهر عاشورا در استان

عزاداران حسینی در خراسان‌جنوبی به یاد نماز باشکوه سید و سالار شهیدان(ع) نماز جماعت ظهر عاشورا را در هزار و ۳۴۰ نقطه شهری و روستایی استان اقامه کردند. نماز جماعت ظهر عاشورا در بیرجند با امامت آیت ا… سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و با حضور قناعت استاندار خراسان جنوبی اقامه شد.

اساس فرهنگ حسینی بر بندگی خدا و خدمت به مردم است

ایرنا- امام جمعه موقت بیرجند گفت: فرهنگ حسینی، انقلاب اسلامی را در سخت‌ترین شرایط حفظ کرده و مغز این فرهنگ بندگی خدا و خدمت به خلق خداست. حجت‌الاسلام محمد مختاری پس از اقامه نماز ظهر عاشورا، افزود: به برکت فرهنگ حسینی نظام اسلامی برپا شد و بیش از ۴۰ سال ادامه دادیم، اکنون نیز با همین فرهنگ می‌توانیم مسیر انقلاب اسلامی را ادامه دهیم.

اهدای ۱۵۱ واحد خون در تاسوعا

مهدیزاده، مدیرکل انتقال خون استان گفت: روز تاسوعا از ۱۸۰ مراجعه کننده به مراکز خونگیری استان، ۱۵۱ نفر موفق به اهدای خون شدند که از این تعداد ۱۳۶ نفر آقا و ۱۵ نفر خانم بودند.

هوا در استان گرمتر می‌شود

ایرنا- کارشناس هواشناسی گفت: امروز دمای هوا در استان سه تا پنج درجه سلسیوس افزایش می‌یابد و هوا گرمتر می‌شود. فاطمه زارعی افزود: در برخی ساعات وزش باد همراه با گرد و خاک و در نواحی شرق استان وزش باد شدید نیز قابل پیش‌بینی است.

صدور هشدار نارنجی هواشناسی

هواشناسی درخصوص وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک، هشدار نارنجی صادر کرد. رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای استان گفت: در خصوص تقویت بادهای ۱۲۰ روزه، از اوایل وقت سه شنبه ۱۸ مرداد تا اواخر پنجشنبه ۲۰ مرداد، وزش خیلی شدید باد، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی، وقوع طوفان و گرد و خاک در نواحی شرقی بویژه شهرستانهای نهبندان و سربیشه پیش بینی می شود. نخعی افزود: اختلال در ناوگان حمل و نقل، شکسته شدن درختان، خطر سقوط اجسام از ارتفاع و احتمال خسارت به بخش کشاورزی قابل پیش بینی است و لازم است مردم از تردد غیرضرور در جاده ها و محورهای مواصلاتی به استانهای مجاور و فعالیت در فضای باز، اجتناب کنند.

بیمارستان ۳۲ تختخوابی بشرویه دهه فجر افتتاح می‌شود

دهمین سفر شهرستانی استاندار به شهرستان بشرویه، هفته گذشته انجام شد. بازدید از مصلای ارسک، نقاط حادثه خیز ارسک – حجت آباد و ورودی روستای کرند، کلنگ زنی معبر جدید ارسک، بازدید از حوزه‌های علمیه تاریخی و جدید بشرویه، پروژه‌های استخر شنا و زمین چمن مصنوعی ورزشگاه آزادی، سالن نیمه تمام مدیریت بحران، سالن آمفی تئاتر و بیمارستان بشرویه تاکنون از جمله برنامه‌های این سفر بود. استاندار در نشست شورای اداری شهرستان بشرویه از افتتاح بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر بشرویه در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این طرح ۱۵ میلیارد تومان اعتبار دارد. جواد قناعت اظهار داشت: با راه‌اندازی بیمارستان جدید بشرویه، بیمارستان قبلی یعنی شفا تعطیل نمی‌شود و هر دو همزمان فعال خواهند بود.
وی افزود: برای ساماندهی گلزار شهدای شهرستان یک میلیارد تومان و برای تکمیل مصلای شهر ارسک هم یک میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی اختصاص خواهد یافت. استاندار بیان کرد: برای احداث پل معبر جدید شهر ارسک یک میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و یک میلیارد تومان هم از محل اعتبارات شهرستانی اختصاص خواهد یافت. وی ادامه داد: برای اصلاح نقطه حادثه خیز ارسک – حجت آباد و برای اصلاح نقطه حادثه‌خیز ورودی روستای کرند بشرویه هم مبلغ چهار میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و محرومیت‌زدایی اختصاص خواهد یافت. قناعت با بیان اینکه برای مرمت و بهسازی حوزه‌های علمیه شهر بشرویه، مبلغ ۲ میلیارد تومان اختصاص خواهد یافت، عنوان کرد: تکمیل استخر شنای شهر بشرویه ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، لذا تلاش ما این است که در سفر وزیر ورزش و جوانان و از محل اعتبارات متمم سفر رئیس جمهوری اعتبارات لازم را برای تکمیل این طرح پیگیری کنیم. وی بیان کرد: برای تأمین روشنایی ورزشگاه آزادی شهر بشرویه ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شهرستانی و برای احداث چمن و روشنایی ورزشگاه تختی هم مبلغ یک میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی اختصاص داده خواهد شد. قناعت با اشاره به اینکه برای تکمیل ساختمان مدیریت بحران شهرستان مبلغ پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات پیشگیری مدیریت بحران اختصاص خواهد یافت، اضافه کرد: برای تکمیل ساخت پروژه سالن آمفی تئاتر شهر بشرویه مبلغ یک میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و یک میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرستانی اختصاص خواهد یافت. به گفته وی، برای تأمین ۱۵ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز این طرح، پیگیری‌های لازم از سطح ملی و از محل اعتبارات متمم سفر رئیس جمهور انجام خواهد شد. استاندار عنوان کرد: برای تکمیل، تجهیز و تعمیر ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشرویه هم مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی اختصاص خواهد یافت. وی ادامه داد: برای تکمیل کلانتری قائم از محل اعتبارات استانی مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان اختصاص خواهد یافت. قناعت گفت: درخصوص میدان بسیج بشرویه هم بررسی کارشناسی از سوی دفتر فنی استانداری انجام شود، پس از تأیید دفتر فنی، المان میدان از محل اعتبارات استانی تأمین و تکمیل میدان نیز بر عهده شهرداری خواهد بود. وی عنوان کرد: برای عمران شهری شهر ارسک هم مبلغ یک میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی تأمین خواهد شد.

با پیگیری نماینده مجلس صورت گرفت؛ منطقه ای شدن سهمیه بومی گزینی دانشگاه فرهنگیان

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس از نتیجه دهی پیگیری برای اختصاص سهمیه‌های دانشگاه فرهنگیان به صورت منطقه‌ای در استان خبر داد. نخعی افزود: تاکنون بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی سهمیه دانشگاه فرهنگیان در استان به صورت استانی اختصاص می‌یافت و به گونه‌ای بود که دانش آموزان مناطق برخوردار و کسانی که از امکانات آموزشی بالاتری نسبت به دانش آموزان مناطق کمتر توسعه یافته داشته اند سهم بیشتری را جذب می‌کردند. وی اظهار کرد: در آزمون سراسری پارسال سهمیه‌هایی به استان و شهرستان‌ها اختصاص یافت که متاسفانه بر اساس بوم گزینی که وزارت آموزش تعریف کرده بود تعداد کمی از دانش آموزان نهبندانی در این آزمون توانستند سهمیه شهرستان خود را جذب کنند و بقیه سهمیه را دانش آموزانی از سایر شهرستان‌ها به خود اختصاص دادند که با این کار حق دانش آموزان این شهرستان تضییع می‌شود.

خروج آهن و بنتونیت از خراسان جنوبی بدون فرآوری ممنوع شد

ایسنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: به منظور جلوگیری از خام‌فروشی مواد معدنی، مقرر شد آهن و بنتونیت به عنوان مواد اولیه بسیاری از صنایع کشور ابتدا در استان حداقل یک مرحله فرآوری شود و سپس در اختیار صنایع بالادستی قرار گیرد.
علیرضا عباس‌زاده در نشست شورای معادن استان با بیان اینکه در زمینه مواد معدنی آهن و بنتونیت قرار شد طی سه سال با شرایطی که مشخص می‌شود فروش این مواد منحصر به مرحله فرآوری در داخل استان شود، ادامه داد: برای سایر مواد معدنی نیز در استان برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری خواهد شد تا از خروج مواد اولیه خام جلوگیری شود. وی با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی ممکن است خسارتهایی به بخش کشاورزی، بهداشت، راه‌های روستایی، منابع طبیعی یا محیط زیست وارد کند که دستگاه‌های تخصصی باید میزان خسارت‌ها را احصا کنند تا یک درصد سهم فروش معادن برای جبران خسارت‌ها هزینه شود، یادآور شد: در این زمینه دستگاه‌های مربوطه باید میزان خسارت‌های معادن را در مناطق مختلف شناسایی کرده و از این ظرفیت استفاده کنیم.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی هم گفت: شرکت‌های معدنی فعال در استان نسبت به انجام تکالیف قانونی خود اهتمام جدی داشته باشند در غیر این صورت با آنها برخورد می‌شود. حجت‌الاسلام علی نسایی‌زهان افزود: معادن یکی از ظرفیت‌های ارزشمند خراسان جنوبی محسوب می‌شوند در حالی که گردش مالی و پرونده مالیاتی شرکت‌های معدنی فعال در استان‌های دیگر است. وی بیان کرد: اطلاعات شرکت‌های معدنی فعال در خراسان جنوبی که برای انتقال پرونده مالیاتی و گردش مالی به داخل استان که محل استخراج مواد معدنی آنهاست، همکاری نمی‌کنند در اختیار ما قرار گیرد تا در این خصوص با دادستان استان‌های مربوطه مکاتبه و موضوع را پیگیری کنیم.

کم فروشی،گرانفروشی، نصب نکردن نرخنامه در صدر تخلفات نانوایی های خراسان‌جنوبی

فارس- معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صمت گفت: بیشتر تخلفات در حوزه آرد و نان مربوط به نصب نکردن نرخنامه، کم‌فروشی و گرانفروشی بوده است. علی تهوری گفت: در حوزه نظارت بر نانوایان بیش از چهار میلیارد ریال پرونده تخلف تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال ‌شده است. وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار و ۲۳۶ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان انجام ‌شد که منجر به تشکیل ۷۴ پرونده تخلف شده است. معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: به‌رغم اینکه مسئولیت نظارت مستقیم حوزه آرد و نان و نانوایی‌ها از آذر سال گذشته برعهده جهاد کشاورزی است، در عین حال بنا به شرایط موجود بازرسان صمت در کنار همکاران جهاد کشاورزی نظارت بر این حوزه را نیز انجام می‌دهند. اجرای طرح مدیریت هوشمند یارانه آرد و نان همزمان با برخی استان‌های کشور از خرداد امسال در خراسان جنوبی نیز آغاز شد و تاکنون حدود ۹۹ درصد نانوایی‌های این استان به دستگاه کارتخوان هوشمند متصل شده‌اند.

امام جمعه فردوس: مردم فردوس حضور جهادی رهبری در این شهرستان را فراموش نخواهند کرد

ایسنا-امام جمعه فردوس گفت: حضور جهادی رهبر معظم انقلاب در شهرستان فردوس در پی زمین لرزه شهریور سال ۱۳۴۷ هیچگاه از خاطر مردم پاک نمی‌شود.
امام جمعه فردوس، در نشست خبری با فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فردوس با اشاره به اینکه مدیریت نظام‌های مختلف، خود را در زمان بحران نشان می‌دهد افزود: در راستای جهاد تبیین و روحیه جهادی رهبر معظم انقلاب، کافی است نحوه مدیریت نظام جمهوری اسلامی را با حکومت طاغوت در برخورد با حوادث مشابه قبل و بعد از انقلاب مانند سیل و زلزله و سایر بحران‌ها مقایسه کنیم. حجت الاسلام شاکری گفت: تجربه نشان داده است که نگرش فکری رهبر معظم انقلاب به راحتی می‌تواند هر بحران را در سطح جهانی مدیریت کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فردوس نیز در این نشست گفت: یکی از اتفاق‌های بسیار خوب در فردوس، حرکت جهادی رهبر معظم انقلاب برای کمک به زلزله زدگان شهریور ۱۳۴۷ این شهرستان بود که امسال بنا داریم اجلاسیه ملی جهادگران را به عنوان مبدأ و آغاز اردوهای جهادی در تاریخ انقلاب اسلامی برگزار کنیم. سرهنگ فاطمی نسب افزود: ۵۰ گروه جهادی از ۴ شهریور تا سیزدهم شهریور در استان و شهرستان فردوس به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

آب، راه و مسکن مطالبه مردم و مسئولان شهرستان طبس
مهر- آب، راه و مسکن از مهمترین مطالبات مردم طبس از مسئولان است که در دیدار فرماندار ویژه طبس با سرپرست مجمع مطالبه گران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
سرپرست مجمع مطالبه گران طبس ظهر پنج شنبه در دیدار با فرماندار ویژه طبس با بیان اینکه باید طبس را به سمت صنعتی شدن جلو ببریم گفت: امروز دیگر نباید برای طبس سیاسی فکر کنیم و انتزاع طبس از بیرجند و الحاق به یزد یک امر تقریباً غیر ممکن خواهد بود.علی مقدس زاده افزود: باید به دنبال زیر ساخت‌ها باشیم و طبس را به سمت صنعتی شدن پیش برده و برای این امر لازم است تا سیاسی و سیاست زده نباشیم.وی تأمین آب برای صنایع، دوبانده شدن جاده‌های طبس و ترانزیتی شدن جاده‌ها و توجه بیشتر به مسکن ملی را از مهم‌ترین مسائل مورد نیاز برای صنعتی شدن عنوان کرد و افزود: استفاده از ظرفیت‌های راه آهن و فعال‌تر کردن فرودگاه و ایجاد بندر خشک و انبارهای بزرگ را از جمله مطالبات و دغدغه‌هایی عنوان کرد که به دلیل سیاست زدگی زیاد به آنها پرداخت نشده است. به گفته وی باید برای پیش برد صنعت در شهرستان از خام فروشی مواد معدنی از جمله بنتونیت، خاک کاشی، فلورین و زغال سنگ جلوگیری شود و برای ایجاد کارخانه‌های فرآوری و جذب سرمایه و سرمایه گذار تلاش جدی صورت گیرد.
وی یکی دیگر از مطالبات شهرستان را توجه به بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: سرمایه گذاری عمومی، فروش اوراق، ایجاد مراکز عالی که مکمل صنایع باشد و تسهیل بروکراسی اداری جهت اخذ مجوز راه اندازی صنایع از دیگر موضوعات مهم برای پیشرفت صنعت می‌باشد.
وی گفت: نگاه مجمع مطالبه گران به طبس نگاه ۲۰ سال آینده است و باید به سمت صنعتی شدن شهرستان گام برداریم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس هم در این دیدار با بیان اینکه در زمینه آب شرب مشکل خاصی وجود ندارد گفت: برای ایجاد صنایع و صنعت باید به دنبال آب مورد نیاز و تأمین آن باشیم.علی اکبر رحیمی افزود: در موضوع راه‌ها که دولت هم توجه زیادی به آن دارد در طبس هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه شریانی وجود دارد که این امر در استان بی نظیر است و متأسفانه ۹۰ درصد تصادفات منجر به فوت در فاصله ۵۰ کیلومتری شهرستان رخ داده است.
وی با بیان اینکه تمام مطالبات پیمانکاران در زمینه راه پرداخت شده است، ادامه داد: در ارتباط به محور طبس- دیهوک، طبس- اصفهان، طبس- یزد و دیهوک به راور اقدامات مناسبی صورت گرفته و مردم باید بدانند در بهترین حالت و اعتبار هم فقط ۱۰ سال زمان نیاز است تا بر روی محور طبس به یزد بودجه گذاشته و به اتمام برسد.
به گفته وی در محور طبس- یزد به زودی ۲۵ کیلومتر و در محور طبس- اصفهان از جوخواه ۳۴ کیلومتر تا سه راهی حلوان آزاد سازی صورت گرفته است.وی از ۴۵ آب‌نما در محور عشق آباد به بردسکن خبر داد و گفت: ۱۰ مورد آن آماده شده است و از سمت دیهوک به فردوس تنها ۲۰ کیلومتر باقی مانده تا دوبانده سازی آن انجام شود.
وی در رابطه با حوزه مسکن خاطر نشان کرد: تلاش‌های زیادی در این زمینه صورت گرفته و اولویت در طبس مسکن ملی است و با توجه به اینکه تجربه مسکن مهر وجود دارد زیرساخت‌های مسکن ملی از جمله برق به سرعت در حال پیگیری و انجام است.
وی در رابطه با توسعه شهرستان ادامه داد: در این زمینه جلساتی در تهران برگزار شد و برای کارخانه کک هم برنامه‌هایی در راستای فرآوری در حال انجام است.
وی در پایان اعلام کرد آمادگی حضور در جلسه با مطالبه گران شهرستان را دارد.

آزادی ۲۶ زندانی جرایم غیرعمد در خراسان جنوبی

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته در ارتباط با کاهش آمار زندانیان ۲۶ زندانی جرایم غیرعمد به آغوش گرم خانواده بازگشتند. غلامرضا حسین‌پور افزود: آزادی سه زندانی جرایم غیرعمد دیگر با توجه به پیگیری‌هایی که از گذشت شکات تا اعطای تسهیلات صورت گرفت تا پایان ماه جاری انجام خواهد شد.

درآمدزایی ۱۴۰۰ میلیارد تومانی تولید کنسانتره زغالسنگ

تولید کنسانتره زغالسنگ در ۴ ماه نخست امسال، هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان درآمدزایی داشته است. زارع، رئیس صمت شهرستان طبس گفت: این درآمدزایی با تولید ۴۰۰ هزار تن کنسانتره زغالسنگ تا پایان تیر بدست آمده است. معادن زغالسنگ شهرستان طبس، حدود ۶۰ درصد نیاز کشور به کنسانتره این محصول را تأمین می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت