پیام شما

*درخصوص کارگران سر گذر چه کسی مسئول است؟ گناهش چیست اگر یک شب خودش و خانواده اش گرسنه بخوابند چه کسی جوابگوست چرا کسی به داد آنها نمی رسد چرا مکانی تهیه نمیکنند که هر کس براساس تواناییش برود کار کند نباید به کارگر ظلم شود او چه گناهی داشته ک پنیر قالب۳تومن شده ۲۰تومن چرا اتحادیه کارگرانی نیست که به فکر کارگران باشد؟آیا این همه ظلم به کار گر جایزه ! لطفا مسئولین به داد کارگران برسید که توی سرمای هوا سرگذر نایستند این هم نوعی برده داری است اما به شیوه ی جدید لطفا این را به گوش مسئولین برسانید از خواب پاشوند میل دنیاطلبی را رها کنند، کارگر نباید گرسنه شبش را روز کند.

*در خصوص مطلب عدم ماندگاری پزشکان در بیرجند تا زمانی که تفکر محدود در این شهر و ادارات آن جاریست در بر همین پاشنه خواهد چرخید. ما نیاز به تفکرات بلند نظرانه داریم . بررسی کنید چرا زاهدان که از ما محروم تر است اما با دید بلند مردم و مسئولین آن چقدر از ما در زمینه جذب و ماندگاری متخصصین خوب جلو تر است.

*سلام در خصوص کیفیت نان ، ما رفتیم نانوایی نان لواشی ۱۰تا خریدم بردم خانه برای شام. خودم نان را تکه تکه می کردم دیدم یک سوزن در آن بود .دوباره گشتم یک چوب خارسوزنی در نان بود. نانوایی ها بهداشت را رعایت نمی کنندخدایی نکرده بچه متوجه نمی شود نان را بخورد زبانش زخم شود چه کسی می خواهد جواب بدهد.

*من یکی از نیروهای مدارس مهرشهر هستم. در این چند روز کسی از بهداشت نیامده که ببیند با چه دقتی همکاران ما زحمت می کشند برای ضدعفونی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی.

*با سلام خدمت شما و تمامی مردم عزیز عرض کنم در ارتباط با مطلب آتشنشانی کاش قبل از هر اقدامی و آلوده کردن ذهن همشهریان در خصوص مطالبی که که منتشر نموده اید بررسی می کردید و فقط به صرف حرف چند نفر این مطالب را انتشار نمی دادید در همان حادثه تعداد زیادی از همشهریان از عملکرد تیم اعزامی تشکر نمودند و نجات جان تعدادی از گرفتار شدگان در آتش موید این مطلب است. کاش اشاره به این مطالب هم می شد. سوال اینجاست که آیا افردای که چنین نظراتی را به شما ارائه کردند و یا شما که چنین مطالبی فرمودید چقدر در این زمینه اطلاعات دارید و یا بر چه اساس می فرمایید دیر به موقعیت حادثه رسیده اند. آیا با کارشناسان سازمان آتش نشانی تماس داشته اید ؟ سازمان دارای سیستم ظبط مکالمات می باشد که تمامی پیام ها موجود است و هرگز امکان تغییر در آن وجود ندارد پس به راحتی می توان زمان رسیدن به موقعیت حادثه را مشخص نمود و یا دیگر مطالب ارائه شده که پایه و اساسی ندارد !! پس نمی توان به چنین نظراتی اهمیت داد.

*در خصوص وضعیت درمان در استان یک دستگاه ام آر آی نداریم من به خاطر یک ام آر آی رفتم گناباد سه ماه پیش بیمارستان امام رضا برایم نوبت داده ۵ آذر. مافیای درمان دارد خون ملت را می خورد این همه هزینه آموزش می دهیم این همه مردم که حاضرند با پول خودشان دانشگاه آزاد بروند رشته پزشکی خب چرا در آموزش یکم تلاش نکنید . استان محروم اما هزینه درمان چندین برابر مشهد.

*در خصوص مخالفت با بازگشایی مدارس ، ای کاش برای فاصله گذاری در عروسی ها و نمازهای جماعت هم همینقدر نکته سنجی می کردید کاش بفهمیم باز شدن مدارس و تربیت آینده سازان مهمتر است از جشن های عروسی که توی هم وول می خورند و همین فاصله ی اجتماعی که میفرمایید ذره ای رعایت نمی شود ، کاش مهربان تر و منطقی تر بودیم کاش.

*چرا فقط اهالی موسویه که صدایشان به خاطر حقشان درآمده از بنیاد ملک رایگان بگیرند.چرا بنیاد در کل استان رایگان به مردم و بی خانه ها زمین واگذار نمی کند.مستاجر نشینان را خانه دار کنید با واگذاری زمین رایگان و کمک دولت و تسهیلات ساخت.مگر کم زمین هست در تملک بنیاد در سطح استان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت