فروش سهام عدالت فقط ۲۰ درصد طی ۶ ماه

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: سهامداران عدالت ظرف ۶ ماه آینده می توانند تا ۲۰ درصد سهام خود را بفروشند. علیرضا صالح در خصوص مهلت ۳۰ روزه مشمولان برای نحوه آزادسازی سهام به صورت مستقیم یا غیرمستقیم توضیح داد: این مهلت ۳۰ روز در نظر گرفته شده و تنها تا پایان ساعت ۲۴ روز ۸ خرداد مهلت برای این موضوع (انتخاب روش) وجود خواهد داشت.

بانک مرکزی: بازگشت سقف تراکنش ها به حالت قبل از کرونا

بانک مرکزی در بخشنامه ای شرایط سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت، تمدید کارت‌های بانکی و سقف برداشت نقدی از خودپردازها از اول خرداد ماه سال جاری را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس و با توجه به عبور کشور از دوران اوج بیماری کرونا و رعایت نکات بهداشتی لازم توسط شعب بانک‌ها، موارد ذیل بایستی از اول خرداد بر اساس بخشنامه‌های شرایط عادی اجرا شود و در این بخشنامه سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی، کیوسک و خودپردازها حداکثر به مبلغ سی میلیون ریال در شبانه روز ، سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق پرداخت‌سازها به مبلغ ۱۰ میلیون ریال و سقف برداشت نقدی از خودپردازها (داخلی و شتابی) به مبلغ دو میلیون ریال اعلام شده است.

احتمال واریز بیمه بیکاری کرونا تا قبل از عید فطر

مدیرکل بیمه بیکاری وزارت کار گفت: پیامک درخواست شماره حساب برای تأیید شدگان نهایی بیمه بیکاری به زودی ارسال می‌شود و می‌توانند شماره حساب خود را در سامانه وارد کنند. وی افزود: تلاش می‌کنیم بیمه بیکاری مشمولان تا عید فطر واریز شود. لیست اسفند و فروردین ماه در اختیار تأمین اجتماعی قرار گرفته است.

فرصت تمام، قبوض برق را پرداخت کنید

سخنگوی صنعت برق کشور ضمن تشکر از مشترکانی که اقدام به پرداخت قبض برق خود کرده اند، گفت: پرداخت قبوض تقریبا به روال عادی برگشته و درصد محدودی قبض خود را پرداخت نکرده اند. وی گفت : طرح تا زمان اعلام شده ادامه یافت اما اکنون از مشترکان خواسته شده تا نسبت به پرداخت قبوض برق خود اقدام کنند.

مجوز مجلس برای افزایش دفاتر اسناد رسمی

نمایندگان مجلس در جریان بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول با تصویب این طرح به سازمان دفاتر اسناد رسمی اجازه دادند متناسب با تعداد معاملات در هر استان دفاتر اسناد رسمی را افزایش دهند.

چرا مسکن با وجود تعطیلی ناشی از کرونا باز هم گران شد؟

رئیس پیشین اتحادیه مشاوران املاک پایتخت می‌گوید: در چند سال گذشته ۸۰ درصد معاملات مسکن خرید سرمایه‌ای بوده و تنها پنج درصد به خانه اولی‌ها تعلق گرفته است. این مهم بیانگر کاهش شدید قدرت خرید مردم نسبت به افزایش قیمت مسکن بوده و به نظر می‌رسد تا نیمه اول سال جاری نیز نرخ مسکن به اندازه نرخ تورم در شهرهای بزرگ افزایش یابد. عقبایی تاکید کرد: گرچه در این مدت بازار مسکن نیز مانند دیگر بخش‌های اقتصاد کشور تعطیل بود ولی ما شاهد افزایش قیمت‌ها بودیم. این مهم در بازار مسکن هم دیده شد و فروشندگان قیمت واحدهای خود را بالا بردند. در نهایت این افزایش عملی شد یعنی در معاملات صورت گرفته ما شاهد افزایش قیمت بودیم و این افزایش صرفا حبابی نبود و می‌توان آن را تورم واقعی خواند.

مهلت ثبت‌نام برای دریافت وام یک میلیونی تا ۱۰ خرداد

سخنگوی ستاد تسهیلات کرونا ، در مورد آخرین خبرها از وام یک میلیون تومانی یارانه‌بگیران که برای دوران کرونا پرداخت می‌شود، گفت: برای دریافت این وام تا ۱۰ خرداد ماه فرصت است و متقاضیان یارانه بگیر می‌توانند با سیم‌کارت تلفن همراه که به نام سرپرست باشد، کد ملی سرپرست را به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند. سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی گفت: تاکنون ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۶۸ سرپرست خانوار تسهیلات یک میلیون تومانی یارانه‌ای گرفته‌اند و بقیه مانده‌اند که البته یکسری از این افراد تمایلی به دریافت وام ندارند و برخی نیز تقاضای خود را با ارسال کد ملی به سرشماره یاد شده اعلام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت