لوبیا قرمز را نیمه خام نخورید

بسیاری از حبوبات اگر به درستی پخته نشوند
می توانند باعث بروز مشکلات گوارشی ملایم در انسان شوند. با این حال، لوبیا قرمز از این قاعده مستثنی است. این ترکیب در صورت پخت از بین می رود، اما متاسفانه تنها خوردن میزان کمی لوبیا قرمز خام یا نیمه پخته می تواند باعث اسهال شدید و استفراغ شود.مصرف لوبیای قرمز خام یا نیمه پخته مرگبار نیست و به ندرت باعث بستری شدن فرد در بیمارستان می شود.

پاکسازی ریه ها با استفاده از سیر

سیر موجب تمیز کردن ریه ها و دیگر اعضای بدن می شود. سیر حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان، ویتامین ها و مواد معدنی است که از آسیب های رادیکال آزاد در بدن جلوگیری می کند. رادیکالهای آزاد منجر به آسیب رسیدن به سلول های بدن و افزایش خطر سرطان می شود. خاصیت آنتی باکتریال سیر در نابودی بسیاری از باکتری ها، منجر به بیماری های تنفسی و مشکلاتی مانند آنفلوانزا و سرماخوردگی می شوند، نقش مهمی دارد.

اسپند، معجزه ای برای لاغری

لاغری با اسفند روشی نوین و کاملا اثبات شده برای افرادی است که قصد کاهش وزن و تناسب اندامشان را دارند .اگر چه بسیاری از ما تاکنون فکر می کردیم که اسپند تنها برای دفع چشم زخم و نظر کارایی دارد اما با مطالعه می توانید از این گیاه شگفت انگیز برای درمان سایر مشکلات و کاهش وزن و رسیدن به لاغری نیز استفاده نمایید. خواص خوردن اسپند در لاغری یکی از راه های کم کردن دور شکم استفاده از گیاه اسفند می باشدبا توجه به طبیعت گرم اسفند این ماده می تواند در زمینه لاغری بسیار سودمند بوده و اثرات اعجاب بر انگیزی به همراه داشته باشدیکی از راه های کم کردن دور شکم استفاده از گیاه اسفند می باشد. اسفند یا اسپند ۷۰ مرض را درمان می کند، گرم و خشک است و لذا وزن را کم (کاهش وزن و لاغری) می کند و خوردن ۴۰ روز آن باعث روشن شدن حکمت در دل می گردد.

مراقبت‌های خانگی برای مشکلات زبان

شما می‌توانید با رعایت بهداشت دهان و دندان، جلوی خیلی از مشکلات زبان را بگیرید یا آن‌ها را تخفیف دهید. مسواک زدن، نخ دندان کشیدن به طور منظم و مراجعه به دندان‌پزشک جهت چکاپ‌های روتین، بهترین کاری است که می‌توانید برای سلامت زبان و دهان خود انجام دهید. از خوردن غذاهای داغ و تند پرهیز کنید.. سعی کنید فقط نوشیدنی‌های سرد بنوشید و فقط غذاهای نرم بخورید تا زخمتان خوب شود.. همچنین می‌توانید در صورت نیاز از داروهای مسکن معمولی استفاده کنید.. می‌توانید دهانتان را با محلول آب‌نمک گرم یا محلول آب گرم و جوش‌شیرین غرغره کنید.. می‌توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


در این برهه ای که آب حکم کیمیا را برای خراسان جنوبی زخم خورده از

بیشتر

نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت