پیام شما

  • حرف شهروندی که از رئیس جمهور بابت گران کردن برق گلایه کرده بودند را باید طلا گرفت چطور کسبه بدبخت باید هزینه تعطیلی کرونایی را تحمل کنند دولت نمی تواند صبر کند ؟ خدا رو شکر فهمیدیم توان اصناف از دولت بیشتراست.
  • سلام آوای پرتلاش هر خبری باشد اشکال ندارد ؟؟؟مثلا در شهر ما قاین به تازگی جواز ساختمان های شش طبقه و پنج طبقه می دهند با اینکه زمین خالی زیاد هست اما با این حرکت و ساخت این ساختمان ها در شهرهای به این کوچکی فاتحه ی تمام خانه های ویلایی خوانده شده مثل محله ما که همچین ساختمانی مثله قارچ سبز شده و مشرف به خیلی از خانه های ویلایی شده و تمام ساکنین این محله واقعا ناراضی هستند و کاری هم نمی شود کرد. چرا مسئولین مربوطه به خاطر منافع خودشان فاتحه می خوانند به حال و روز مردم دیگر حتی در خانه های خودت امنیت نداری.
  • در خصوص سرمقاله غم های بیشمار حرف دل مردم استان را زدید متاسفانه آدم هاوقتی یک پست بهشان محول می شود حاضرهستند به خاطر موقعیت شان هر حرفی بزنند و هرقولی بدهند و لی به عملش فکر نمی کنند. کاش جرات این را داشتند که واقعیت رابگویند هر چند غیر عملی باشد.
  • با سلام ضمن تشکر از شهردار محترم بابت زیباسازی میدان شهدا لطفا به جهت روان شدن ترافیک میدان نسبت به اجرای لچکی میدان به سمت خیابان شهید منتظری اقدام عاجل نمایند.

*چشمه روزی کسبه را بستند هیچ کس هم به فکر نیست متاسفانه.زن و بچه کسبه چی بخورند چک هایشان را چه کسی پاس کند؟ اجاره مغازه را چه کسی پرداخت کند؟ حقوق شاگردهایشان را چه کسی بدهد؟ لااقل شما چند تا مطلب و گزارش تهیه کنید.

*باسلام فرماندهی محترم انتظامی استان آیا محدودیت تردد های شبانه مختص خودرو هاست؟! چرا با موتورسیکلت هایی که بعضا توسط جوانان و با سرعت بالا و به صورت گروهی در ساعت محدودیت ها تردد می کنند و موجب اذیت و آزار مردم و ایجاد سروصدا می شوند برخورد نمی شود؟

  • با عرض سلام وخسته نباشید به آوای عزیز .با گذشت دو هفته ای که شده از تعطیلی مغازه هایمان می گذرد ،نصفی از اصناف که اصلا نیازی به باز بودن نیست بازهستند. دیشب برای گرفتن دارو به داروخانه معصومیه رفتم از کنار پارک جنگلی که رد شدم انگار نه انگار که اصلا کرونایی وجود دارد(شلوغ) به مسئولین محترم بگویید فقط چشمشان به ما مغازه داران افتاده که شاید از صبح تا شب چند تا مشتری بیاد و برود بعدشم باید آخر ماه پول بیمه، کرایه مغازه ،آب ،برق ،تلفن،چک هایی که داریم بدهیم اصلا فکر ما را می کنید باید از کجا بیاوریم؟ بوستان ها ،اداره ها،بانک ها و… بازهستند آن وقت دودش باید تو چشم ما برود به خدا .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دادرس مقدم – نوروز ۱۴۰۳ در حالی آغاز شد که میهمان سفره برکت خداوند و روزه

بیشتر

سلام وقت بخیر. معضل سوخت در استان خیلی جدی شده و شما هم می دانید

بیشتر

اصغری – مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت بیش از

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت