پیام شما

  • خدا لعنت کند کسانی که بی جهت اجاره ها را بالا بردن با این همه گرانی و بیماری و مسئولانی که مثل کبک سرشان را زیر برف کرده اند. برخی بنگاه های اجاره مسکن هم نقش زیادی در این گرانی دارند فقط به خاطر کمیسیونشان مردم را بدبخت کردند خدا ازشان نگذرد.
  • چند جمله به لهجه ی شیرین فردوسی. بُخُدا همش مسئولین مقصر نییَن وقته او مسئوله که از همه سرش بیشتر وه میشه قسم حضرت عباسمه مدده مگد بدر معشه خب چه خشوو که به حرفش گوش کنم؟هه؟کو گویه؟حتما باید زور هو بالای سرومه بشه؟خب بره ور بالای پشت و بومته یا بره ور پیشون باغته یا ور پِش سِراته حتما باید بدر شه؟
  • من یک بازنشسته هستم. دو میلیون وام یا کارت اعتباری صدقه به ما دادند که فقط می شود از فروشگاه های رفاه یا دولتی خرید کنیم متاسفانه رفتم فروشگاه … دو میلیون خرید کردم که برنج دادند ایرانی که وقتی پختیم اگر پیش بلانسبت حیوان هم بزارم نمیخورد قند دادند به بالاترین قیمت اگر بیاورم شما توانستید یک حبه بخورید روی لپه نوشتند با تخفیف ۳۳هزار تومن وقتی پختم دیدم نخودها را دو تیکه کردند به جای لپه میدهند. باور کنید اگر دو میلیون از سوپر محله خرید می کردم پانصد هزار تومن تخفیف می داد و قیمت اجناس هم خیلی کمتر می شد.پیگیری کردم کسی جوابگو نیست.
  • در خصوص موضوع ضعف در مدیریت کرونا شهروندمحترم بنده هم با خیلی از مطالب شما موافق هستم لیکن در این یکسال آنقدر مردم ازپزشکان و مسئولین مربوطه اظهارنظرهای جور و اجور شنیده اند که تعجب می کنند !! اگر پنجاه درصد مقصر اوج واگیری کرونا مردم هستند پنجاه درصد دیگر وزارت بهداشت و درمان و دولت می باشد چون اولا نتوانست یک آموزش مستند و صادقانه به جامعه بدهد و ثانیا در تهیه واکسن عاجز شد ، اکثر کارشناسان نظر داده اندکرونا در فضای باز واگیری آن ضعیف است و یا ازسطوح منتقل نمی شود!! و از همه مهمترچرا دوربین های عکس برداری از پارک ها به داخل ادارات و جلسات اداری نرفتند که ببیند تراکم و تجمع چگونه است ؟ مگر کرونا فقط در پارک های فضای باز و یا داخل بازاراست آیا داخل اتاق های ادارات که باصدها ارباب و رجوع سر وکار دارند نیست ؟ مگر کرونا در سوپرمارکت ها که اکنون درآن قل قله است نمی باشد ؟ مگر در مطب های دکترها ویروس ورود نمی کند؟ مردم واقعا بعد از محدودیت های ۱۵الی ۱۶ماهه درمانده و عصبی شده اند !! اگر خلق ا… را در ماه رمضان از پیاده روی در فضای آزاد منع کنید در منزل دور هم جمع خواهند شد ! خطرکجا بیشتر است ؟؟پس کمی هم منصفانه ومنطقی باشیم وفقط مردم رامقصر واقعه ندانیم .کمی هم به ضعف مدیریت دستگاه های متولی در استان بیندیشیم.
  • همه گرانی ملک و مسکن در اینجا زیر سر بنگاه دارای دولتی از قبیل بنیاد مستضعفان است. عرضه ندارند رو زمین های مفت و مصادره ای ساخت و ساز کنند ،بنگاه داری می کنن دو با مزایده های مشکوک قیمت ملک را اضافه می کنند.
  • آقای دادستان شما را به قرآن فکری به حال سرقت های خودرو ها بردارید. بابا بیچاره شدم از بس از ماشینم وسایل بردند دزدگیر زدم قفل عوض کردم .با گذشت سه ماه هنوز دزد را نگرفتند.
  • عرض سلام وتشکر از شهردار محترم . المان را از وسط میدان شهدا حذف کردید؟ فلکه بسیار زیبا وعالی شهدا چرا نمادی از فرهنگ وشهادت در آن نیست؟ بالاخره شهدا فرقی دارند لطفا اقدام کنید . شهدا به گردن ما حق دارند.
  • در خصوص گفتگوی آوا با آقای داد ستان ، استقلال قوا هم برای روی کاغذ است!!؟؟؟بیشتر آنچه جناب دادستان فرمودند در حیطه وظایف دستگاه های اجرایی است نه دستگاه قضایی. اگر آقایان تمایل به ورود به اجرا دارند باید صبر کنند در انتخابات رای بیارند و استاندار شوند.
  • آسفالت بلوار عبادی در ورودی شهر را درست کنید با بودجه تان…آنقد زیرسازیش افتضاح است که انگار داری قایق سواری میکنی آنقدر که موج دارد. مایه آبرو ریزی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت