پیام شما

*از آنجایی که پیک های کرونا همیشه به دنبال تصمیمات اشتباه و بی مبالاتی ها بوجود می آیند پس در حقیقت نام پیک های کرونا در کشور را باید پیک تصمیمات اشتباه و بی مبالاتی ها نامید.

*باسلام خدمت مسئولین باتوجه به افزایش جمعیت دستگرد آیا یک پارک خوب ودرست حسابی نباید داشته باشد   لطفا رسیدگی کنید.

* در خصوص محدودیت ها فقط تعطیل می کنندو  این اجاره و مالیات وقسط خانه وقسط ازدواج و…سرموقع می خواهند. یک روز دیرتر بریزیم به ضامن زنگ می زنند. این یعنی انصاف است ؟ کاش دولت حداقل همراهی می کرد که اقساط حداقل جریمه و دیرکرد نخورد.

* مسئولین با سلام در این روزهای سیاه کرونایی که کرونا در حال گرفتن جان مردم است و از طرفی مردم هیچ توجهی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی ندارند مسئولین لطفا سری به دفاتر قضایی بیرجند بزنند ده ها نفر در محیطی سربسته ساعت ها   منتظر می مانند واقعا جای بسی تاسف است که بعضی از ادارات تعطیل و بعضی دیگر با تعطیل نشدن محل تجمع مردم شده است. چطور توقع داشته باشیم اوضاع بهتر شود. قانون باید برای همه ادارات و … باشد.

* از آقای استاندار خواهش می کنم یه بازدید از خیابان های بهار و محبت سایت اداری بکندن ببینند چقدر وضع نظافت سایت افتضاح می باشد چون صد بار به شهرداری پیام دادیم فیلم ارسال کردیم تماس گرفتیم ولی هیچ راهکاری یا مشکلی حل نکردند.حق بچه های ماست که  از یک محیط تمیز و آراسته برخوردار باشند . بلکه بازدید شما بزرگوار یک نتیجه مطلوبی داد . مردم دیگر خسته شدند از وضع  بد نظافت سایت اداری.

* قربان آوا بشوم که مثل در زود پز می ماند هر چه مدیران خرابکاری می کنند مردم آنجا حرفاشان را می زنند و خودشان را خالی می کنند راحت می شوند دمتان گرم.

* در خصوص واکسناسیون معلمان قبل از شروع سال تحصیلی آنها که می توانند رعایت کنند ، این بچه ها و دانش آموزان خصوصا دبستانی هاکه رعایت شیوه نامه ها برایشان دشوار است ، بهتر نبود با وجود کرونای انگلیسی که بیشتر سنین پایین تر را دچار می‌کند ،دانش آموزان,حداقل دبستانی ها در اولویت قرار می‌گرفتند!؟

* تعطیلات عید سفرهای خارجی آزاد بود… حتی از کسانی که وارد کشور می شدند تست هم نمی گرفتند… چرا؟ چون سودشان در بالا رفتن فروش بلیط های چند میلیونی هواپیما بود و الان سود در وحشت زده کردن مردم.

* سلام قابل توجه مسئولین محترم فضای سبز مدت دوماه بیشتر است که برق فضای سبزبین کارگر ۱۳ و ۱۵قطع می باشد و متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی نسبت به روشنایی این محل نشده است.

*با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شهردار محترم لطفا پیاده روهای بلوار فاطمیه واقع در مهرشهر را آسفالت نمایید. تردد شهروندان در حاشیه بلوار خطرناک و حادثه آفرین می باشد.

* خواستم گلایه ای ازمسئولین مخصوصا   شهرداری و بهداشت داشته باشم . با توجه به شیوع بیماری کرونا و الزام به رعایت نکات بهداشتی نمی دانم چرا مسئولین شهر فقط منبع بیماری را بازار می بینند و چشم هایشان را به روی دستفروشان داخل  و خارج  بازار وکنار خیابان ها و چهارشنبه بازارها بسته اند و نمی خواهند اقدامی کنند (شاید منفعتی دارد برایشان) چرا در قبال  تعطیلی اصناف ، ادارات و بانک ها تعطیل نمی شوند و باید دایر باشند تا مالیات و عوارض گرفته و یا چک های ما را برگشت بزنند. ؟ بیمه و اجاره مغازه هم که قوز بالا قوز  اگرهمت دارند۱۰روز ازحقوق پایان ماه خودگذشت کنند و از درد دل ماآگاه شوند .

*متاسفانه این تعطیلی ها ناحقی هست یک گروهی از کسبه باز هستند یک گروهی بسته آخر نظارت قوی پشتش نیست بروید مشهد می بینید همه کسبه 2 و 3 و 4 بسته هستند اینجا 4 تا درهر خیابانی بازند و بقیه صنف مشابهشان بسته واقعا یعنی چی یا همه باز کنند یا همه بسته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دادرس مقدم – نوروز ۱۴۰۳ در حالی آغاز شد که میهمان سفره برکت خداوند و روزه

بیشتر

سلام وقت بخیر. معضل سوخت در استان خیلی جدی شده و شما هم می دانید

بیشتر

اصغری – مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت بیش از

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت