پیام شما

* پادگان های آموزشی را چرا تعطیل نمی کنند که هر ماه هزاران سرباز از اقصی نقاط کشور به بیرجند می آیند و حلقه گمشده پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی است.

* برایم جالب است که اصلاح طلبان همچنان حرف از حضور در انتخابات و کاندیداتوری می زنند . آقایان شما حداقل یک ۸ سالی بروید به بلایی که سر مملکت آوردید فکر کنید بعد بیایید ادعای نامزدی داشته باشید . خدایا بصیرت هم خوب چیزی است که گاها در نتیجه انتخاب عوام جامعه نمی توان دید.

* کرونا شب ساعت ۹ از خانه بیرون می آید تا ساعت ۳ صبح بعد می رود می‌خوابد! یا برعکس مردم با ماشین بیایند بیرون کرونا ویروس را بیدار می کنند؟! خوب پولی به این بهانه به جیب می زنند دوستان! هزینه های ستاد کرونا در می آید، واقعا نوبر است.

* لطفا تعطیلی دو هفته قبل خرید شب عید را در خراسان جنوبی اعمال کنید و همه‌ی ادارات هم رعایت کنند.

* کاش به جای تعطیلی کسبه و … فکری به حال جشن های عروسی و آرامستان بیرجند می کردید که فقط ورودی ماشین  جلوی قبرستان را بستند ولی ببینید چه جمعیتی برای تشییع جنازه و … می آیند واقعا یکی باید محکم برخورد کند پای جان مردم درمیان است. 

* یکی از علل خیز مجدد کرونا همه روزه کردن چهارشنبه بازار با علم به تنگ بودن مسیر های تردد پیاده و عدم امکان فاصله مناسب بین مردم در وسط خودروهای حامل میوه و لباس هستش، جناب جاوید باید پاسخگو و دادستانی باید پیگیری کند.

* یک پیامی در گروه مجازی به صورت گسترده فرستاده بودند که تمام گروه های سیاسی که قصد فرستادن کاندیدا در انتخابات دارند ضد نظام هستند و فقط کاندیدای اصولگرایان انسان ولایی است به نظر شما اگر این تفکر بیاید بالا مردمی که به بقیه رای داده اند تکفیر نمی شوند ؟

* از استاندار محترم خواهشمندیم با بسیج امکانات و هماهنگی ادرات، منطقه گردشگری شوکت آباد را نیز مانند بند دره بهسازی و زیباسازی فرمایند تا خدمتی ماندگار از شما به جا بماند.

*باسلام.خواستم ازحُسن توجه مدیرکل آموزش وپرورش و مدیر بیرجند که به مناسبت تاسیس نهاد مقدس امورتربیتی ازطریق تماس تلفنی موجبات  خوشحالی اینجانب به عنوان یک بازنشسته رافراهم نمودندتشکر وقدردانی نمایم.

*سلام شهرداری یا راهنمای رانندگی فکری به حال جمهوری ۱۱تا ۱۵بکند مهمانپذیرهاکلأ پیاده روها را گرفتند و خیلی برای کسبه گرفتاری درست کرده اند.

*سلام..مدیر محترم آوا..لطفا یک گزارش از وضعیت تردد در شهرک امام علی تهیه بفرمایید و اعلام کنید چرا توانایی آسفالت فاز دو را ندارد حتما باید کسی کشته شود که مسئولین به فکر بیفتند ؟

*از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی خواهشمندیم در خصوص اقدامات صورت گرفته در زمینه کرونای انگلیسی اطلاع رسانی کنند و مردم را از نگرانی دربیاورند. آیا ارتباطات افراد مبتلا به کرونای انگلیسی با وسواس پیگیری می شود؟

* کاش مرکز استان هم مسئول پیگیری داشت و به اندازه سایر شهرستان ها حداقل برای توسعه سهمی می گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: کارگروه رصد و پایش علل جذب

بیشتر

بهروزی فر – لطفاً این عبارت ها را با دقت بخوانید؛ “ در خراسان جنوبی ۸۴۰

بیشتر

خیلی عالی بود تیتر خوبتون درباره هدر رفت روان آب ها در استان. اگربتوان با

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت