پیام شما

سلام پیشنهاد ویژه دارم به استانداری که مجمعی برای خیرین اطلاع رسانی به مردم تشکیل دهند ماشا ا… که اصل در مبارزه با کرونا بر پیشگیری است اما در حوزه اطلاع رسانی کرونا ما اصل را بر اعلام تعداد فوتی ها و بستری ها و مبتلایان گذاشته ایم . از روزنامه آوا می خواهم این موضوع را پیگیری نموده و یک شماره حساب اعلام نماید تا مردم کمک های خود را برای انجام وظیفه اطلاع رسانی به دولت واریز نمایند بلکه حوزه بهداشت و درمان بتواند به جز آمار مرگ و میر کمی هم  به جامعه در خصوص پیشگیری کمک کند . به عنوان مثال ما که ندیدم یک بار به جز اخبار تکراری هشدار و توضیحی داده شود که به درد من کارمند بخورد.

* آیا کسی شهردار را به سمت سجادشهر آورده است؟  بولوار سجاد هر روز بدتر از دیروز ، درختان در حال خشک شدن جدول کناری در حال محو شدن،واقعا جای تشکر دارد که شهرداری بگوید ۷۰ درصد بودجه شهرداری در مسکن مهر هزینه شده است.

*سلام آوا نمیدانم درد و دل خود را به چه کسی بگوید. ورودی ولی عصر مهر شهر تبدیل شده به جولان گاه کامیون ها از پارک تا خلاف جهت حرکت کردن نه پلیس پاسخ گو هست نه شهرداری حتما باید کسی بمیرد تا اقدام به کار کنند؟

*سلام چرا اینقدر می گویند قبرستان ها را ببندید مشکل اصلی فرودگاه ،ترمینال مسافربری ومهمانپذیرهاست  اول صبح  بیایید ببینید درمسافرخانه ها چه خبر است از بس ماشین با پلاک شهرهای مختلف پارک کرده اند.

*لطفا آقای استاندار شما به داد ما اهالی ساکن در چاه رستمی واقع در روبروی زندان قدیم  بیرجند  برسید. ما از ابتدایی ترین امکانات در اینجا محروم هستیم نه آب شرب داریم، نه گاز، نه جاده، که از همه مهمتر جاده و پل ورودی به این روستا است که با شروع بارندگی ارتباط ما با شهر قطع می شود و دیگر نمی شود از رودخانه رد شد به علت نبود پل و دائم آب فاضلاب هم در مسیر رودخانه جاری هست که برای ورود به روستا باید از داخل فاضلاب عبور کنیم. با اینکه در این چاه چندین واحد گاو داری و دامپروری و مرغداری فعال وجود دارد و تعداد ی از اهالی دائم ساکن هستند و عده ای هم فصلی، اما تا به حال به اینجا رسیدگی نشده از شما آقای استاندار تقاضای رسیدگی داریم.

*باورکنید فاصله ای که درشب نشینی ها رعایت می کنیم به همراه ماسک از فاصله نشستن در نماز جمعه بیشتر است.چرامحدودیت می گذارند ولی جلسات مساجد و حسینیه ها و… را با جدیت تعطیل نمی کنند. کرونا فقط در منازل مردم هست؟

*چندین بار پیام دادم ولی هیچ کس جوابگو نیست. برای  مسکن ملی چندین ماه شده چهل میلیون از ثبت نام کننده ها گرفتند و هیچ جواب قانع کننده ای هم نمی‌دهند چرا پیگیری نمی شود؟

*سلام در خصوص تصادفات تقاطع ملاصدرا و بلوار پیامبر اعظم لطفا پیگیری کنید که حداقل هفته ای یک بار تصادف یا واژگونی خودرو داریم ولی مسئولین هیچ کاری نمی کنند حتما منتظر این هستند که جان یک نفر گرفته شود.

*سلام استاندارمحترم ورودبه آرامستان ها را تا پایان سال ممنوع اعلام نمودند چطور جشن عروسی ها برگزار و تالارها باز باشد ونماز جمعه که یک امرمستحب می باشد برگزار گردد فقط آرامستان ها باعث شیوع ویروس کرونا می شود؟

* مدیریت شرکت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در صحبتی با رادیو با افتخار عنوان داشتند که سهام عدالت ما با ارزش ترین سهام عدالت استانی کشور می باشد و با این نوع صحبت ابهام بزرگی ایجاد کردند قریب به ۶ ماه می باشد که صف فروش می باشد و همچنین به مشکل لاینحل مجمع این شرکت در عدم توانایی در تعیین هیئت رئیسه اشاره ای نکردند.

* در روستای سنگ آباد شروع به کندن چاه کرده و نیمه کاره  رها کرده اند. پول همیاری روستا خرج شده و می گویند اعتبار نیست. چرا شروع کردید وقتی اعتبار ندارید؟ سرچاه ها بازاست. اگر اتفاقی بیفتد چه کسی جوابگوست؟ رسیدگی کنید لطفا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت