پیام شما

* سرمقاله بیرجند در خطر آتش سوزی را خواندم مطلب شهروندی که در خصوص دوغارون و آتش سوزی آنجا حرف زده بود را هم خواندم. واقعیت این است که کسی در استان ما به این مطالب گوشش بدهکار نیست و متاسفانه رسانه ها مطالبه گری هم نداریم که به عنوان مثال الان بیایند مدیر وقت شرکت نفت را که انبارها را به خطرناکترین جای ممکن منتقل کرده بود را بازخواست کنند یا کسی که ساختمان استانداری را به کنار باغ رحیم آباد برد و باعث مشکل ثبت جهانی آن شد یا خیلی از تصمیمات دیگری که متاسفانه آیندگان در خصوص آن قضاوت خواهند کرد . بعد از انفجار در بندر بیروت لبنان که آن همه فاجعه درست کرد فکر می کردم توجهی به این مسائل خواهد شد ولی نشد . مسئول آتش نشانی مداوم هشدار می دهند و سایر مسئولین هیچ واکنشی ندارند . مدیران بحران و پدافند غیر عامل و مسئولین محترم هلال احمر و درمانی استان نظری در خصوص بحران های احتمالی دارند ؟ احیانا اگر خدای نکرده اتفاقی بیفتد کسی خواهد بود سوالی از این عزیزان بکند ؟ 

* در مورد نگرانی رئیس اتاق اصناف از رشد قارچ گونه فروشگاه های زنجیره ای اصلا نمی شود این فروشگاه ها را جریمه کنند می گویند فاکتورهایشان از تهران می آید مجوز و پروانه شان از تهران است. بازرس هایشان هم باید از تهران بیاید که کسی نمی آید.

* در خصوص اظهارات آقای حداد عادل ، احمدی نژاد محبوب ترین ودوست داشتنی ترین ومردمی ترین رئیس جمهور بوده ودلیلی هم برای رد صلاحیت ندارد اگر مورد تایید رهبری نمی بود ایشان را در تشخیص مصلحت نظام نمی گذاشتند ان شاا… خواهد آمد و بالاترین رای را هم خواهد آورد چون قشر مستضعف وبه خصوص روستایی حامی او هستند.

* در خصوص افزایش فروشگاه های زنجیره ای ، در این بازار خرده فروش ها و مغازه های کوچک با یک نفر نهایت ۲ نفر نمی توانند از پس هزینه هایشان بر بیایند ، چطور با عقل آدمیزاد جور درمی آید یک فروشگاه ۱۰ برابر هزینه نیرو و اجاره بدهد و ۱۰ برابر بیشتر تخفیف و برایش سود هم داشته باشد ، شک نکنید یک پشت صحنه ای  هست و بس.

* حرف حداد عادل باعث می شود احمدی نژاد محبوبیتش بیشتر شود و شورای نگهبان زیر سوال برود . اگر نه هر بچه ای هم می داند احمدی نژاد تایید صلاحیت نمی شود چرا که عملکرد او باعث شد شخصی مثل روحانی رای بیارود و احمدی نژاد نقدهایی که تا کنون داشته نقد درون گفتمانی و درون ساختاری نبوده و نقد بر ساختار بوده که به هیچ عنوان صلاحیت ریاست جمهوری را ندارد.

* در موضوع فروشگاه های زنجیره ای  مقصر اصلی مردم هستند که گول تخفیف های دروغین را می خورند وهمچنین سازمان بازنشستگی کشوری که با شارژ کارت وکسر ماهانه از حقوق کار وکاسبی راه انداخته و وقتی هم پشت آنها به قدرت های بزرگ وصل است تعزیزات هم به جای نظارت …

*سلام. شهرداری محترم  نسبت به حذف صندوق پست و تیربرق ورودی خیابان منتظری(میدان شهدا) و باز گشایی راست گذر که اکثرا  باعث ترافیک ورود به خیابان محبان می شود  اقدام  فرمایید.

*سلام علی رغم اینکه نیروی انتظامی انصافا خدمات شایانی را در جهت آسایش و آرامش مردم ارائه می دهد اماحضوراین نیرو در اماکن وگذرگاه ها بی رنگ است عصرجمعه چند ماشین ۴۰۵ در بلوار شهدای عبادی باسرعت، آنچنان وحشتی دردل مردم وسایر راننده ها انداختند چراچون نظارتی در کار نیست. جان انسان عزیزاست چرا نباید تنبیهی درکار باشد لطفا توجه  بفرمایید.

*سلام آوا. می خواهم خواهش کنم به کرونا بفرمایید شیفت روز کار کند و شب ها بخوابد ، مردم دلمرده و خسته از گرانی با جیب خالی شب ها بیرون نمی آیند …

*درخت های بادام کوهی چندین ساله کوه باقران سوخته است . این درختان قدمت بالای ۱۵۰ سال دارند. با اداره منابع طبیعی صحبت شد و گفتند به ما مربوط نیست و در محدوده اداره مسکن و شهرسازی می باشد.لطفا پیگیری فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت