پیام شما

* با سلام خدمت استاندار. دعوت می کنم بعد از فراغت از سفرهای شهرستانی سری هم به شهرستان مرکز استان و در قلب آن محله اکبریه و رحیم آباد هم داشته باشید شاید عمق محرومیت را بتوانید در اینجا ها درک کنید.

* بعضی از نیروها در معاونت …. دانشگاه چون سال هاست کار محیطی نکردند انگار معنی شرایط بحرانی را درک نمی کنند.در حالی در پایگاه ها ی سلامت برای برنامه هابا اولویت بالا مثل واکسیناسیون غربالگری
کرونا به علت رعایت پروتکل ها و همچنین استعلاجی همکاران مبتلا به کرونا گاها کمبود نیرو وجود دارد.این کارشناسان انتظار کنار گذاشتن سایر برنامه ها و اصرار بر اجرای مو به موی برنامه هایی را دارند که وزارت بهداشت فقط می تواند چند درصد موجب ارتقاء آن شود.مثل باروری سالم …

*سلام. هر روز صبح را با مطالعه آوای عزیز شروع می کنیم . بر خورد مناسب و حسن خلق را خداوند نصیب همه کس نمی کند از  پزشکان تقاضا می شود نهایت صبر و حوصله را به خرج دهند به خصوص با بیماران سرطانی که چشم شان به دهان پزشک است.

*با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین به خصوص هیئت امناء مصلی واقع در سه راه اسدی که با خریداری سه واحد تجاری جلوی درب مصلی نمایی زیبا به مصلی دادند.

* در خصوص وضعیت فرهنگی استان امروز یک هم استانی مقیم تهران علی‌رغم میل قلبی‌اش ترجیح می‌دهد در اطراف تهران یا شمال منزل یا ویلایی را بخرد یا بسازد اما به روستای خود در استان بازنگردد که اگر بازگردد نه زمینی است و نه روی خوشی‌. حسادت و تنگ نظری و مقدس‌مآبی این استان را دارد نابود می‌کند .

* باسلام تازمانی که سنگ اندازی ادارات دولتی ونهادها در رابطه با توسعه و اشتغال استان هست شرایط سرمایه گذاری همین و بلکه بدتر خواهد شد. جوانان عزیزما برای خودشان آرمان هایی دارند پس اگر اینها دراین استان به ثمرنرسد  مطمئنا مهاجرت می کنند من جمله کارخانه … از بیرون شرایطش ازنظرمردم عالی است ولی داخل که می شوی می بینی ورثه ای شده و نیروی بومی به کارگیری نمی شود.

* در خصوص وضعیت فرهنگی شهر ،شورای فرهنگ عمومی شهر و استان کدام سروران معظم هستند؟ در مورد فرهنگ چه تحصیلات مرتبطی دارند؟ آیا پژوهشی هم داشته‌اند؟

* آموزش و پرورش گفته بچه ها بیایند مدرسه ولی اختیاری هست چون می دانند اگر کسی کرونا بگیرد نمی توانند این افتضاح را جمع کنند . آقای مدیرکل ،آقای استاندار ،آنها در بالا دستور می دهند دلشان برای من و شما و فرزندانمان نسوخته شما حداقل کاری نکنید که فرزندانمان درگیر شوند . این ویروس جهش یافته و افزایش ابتلا در کودکان و از طرفی عدم امکان رعایت پروتکل ها توسط دانش آموزان به دلیل سن کم دوباره استان را به دوران پیک برخواهد گرداند و همه ما امیدواریم شما آقایان شجاعت گرفتن تصمیم صحیح را داشته باشید و به عنوان متولیان امر جان مردم را در اولویت قرار دهید . تصمیمات وزارت آموزش و پرورش از ابتدای شیوع کرونا نشان داد که اصلا تدبیر و تعقلی پشت آن نیست. لطفا شما دنباله روی آن نباشید و با جان مردم بازی نکنید.

* سلام حالا که نماینده محترم ولی فقیه به بحث گرانی و کمبود کالاهایی مثل روغن ورود کرده اند پیشنهاد می شود دفتر بازرسی ویژه ایجاد نمایند و با استخدام بازرسان در حوزه های مختلف کار مدیریت بازار را حداقل برای چند سال به عهده بگیرند چرا که اگر طرف حساب ما کسبه یک نفر باشد راحت تر می توانیم عمل کنیم .قیمت مرغ را دادستانی هم اعلام می کندفروشنده هم اعلام می کند صنعت و معدن و تجارت و اتحادیه هم روی آن نظر دارند و جهاد کشاورزی هم به نوعی متولی است. اخیرا شنیده ام که قرار است سپاه هم نظارت کند به نظرم اگر همه این تشکیلات در ذیل دفتر نماینده ولی فقیه که همه از آنجا حرف گوش کنی دارند شکل بگیرد یک وحدت رویه باشد و موازی کاری نکنند ،حداقل ما کسبه یک طرف حساب واحد خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دادرس مقدم – نوروز ۱۴۰۳ در حالی آغاز شد که میهمان سفره برکت خداوند و روزه

بیشتر

سلام وقت بخیر. معضل سوخت در استان خیلی جدی شده و شما هم می دانید

بیشتر

اصغری – مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت بیش از

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت